Gå til innhold

når prøve å "strye" døgnrytmen til vesla??


j84 <3 2 nydelige prinsesser<3

Anbefalte innlegg

Heisann, er førstegangs jeg. så har ikke så mye erfaring når det kommer til innarbeiding av rutiner å sånn. vesla er 4,5 uker og til nå har jeg på en måte fulgt hennes døgnrytme, men den har jo fårsåvidt vært ganske grei, er vel bare et par netter hvor vi omtrent har snudd døgnet og ikke sovnet før fire tiden og utover...

de siste dagene har jeg jo klart å få henne til å roe seg for natta i senga fra ca 23-01... men kommer rytmen hennes til å ordne seg selv eller? skulle gjerne fått lagt henne litt tidligere kansje, ni ti tiden, så hadde jeg og pappan rukket å fått litt tid for oss selv på kvelden... vet jo at det blir enda tidligere kveld for henne etterhvert når hun er masse våken på dagen, men nå når hun sover masse på dagen så er det vel kansje litt vanskelig å få inn fast legge tid til henne på kvelden.. ?? hmm noen som er noe klokere på dette enn meg kansje?? innspill taes imot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :o)

 

Lurer litt på dette jeg å. I dag tenkte vi at vi skulle prøve å vekke henne litt. Hun har sovet siden kl 17 og hun ble nå vekket kl 20. Så fikk hun et bad, og nå litt mat. Så er hun vel våken en liten stund, så skal vi prøve å legge henne. Vet ikke om dette er riktig men vi må snart begynne med litt rutine tror jeg. Hun er nå 5 uker..

 

Noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn er snart to uker, og jeg har allerede prøvd å styre døgnet litt. Han vil gjerne være myye våken på natten, men sover i timesvis på dagen. Så nå vekker jeg han hver 3.time på dagen, og prøver å holde han våken etter mat og stell.

 

I kveld har han av egen vilje vært våken i mange timer. Blir veldig mye pupping av det, skal jo ha hele tiden, men håper på litt mer søvn når natten kommer. Sov 4,5t i strekk natt til i dag og i går, kjempedeilig! Neste stell varer over to timer da, så håper å kunne kutte litt ned på tida der, hehe, men ikke så lett dette. Må bare prøve seg frem litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...