gutt 07 + baby 09 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet om noen fine? Gjerne linke til sider med bilder og oppskrifter. Trenger noen tips!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 www.sandnesgarn.no hvis du går på babyhefte nr: 0612 så er det ett kjempefint med tulipaner og hjerter på. og nr 0514 har også ett fint,men dissse passer jo best til jente.. men finner nok noen nøytrale også..
godiva med 3 gull Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Fant ingen fine selv heller.. så jeg strikket et jeg... Har aldri strikket noe i hele mitt liv, men det blir faktisk bra. Strikker lapper i forskjellige rosa farger, og tåver dem etterpå. Kjempesøtt.
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg strikket i litt tykt garn siden mitt knøtt skal komme nå i februar (pinne 7), strikket 3 rette og 3 vrange, forskjøv mønsteret for hver pinne et hakk til høyre slik at jeg fikk et skråmønster, så etter ca 15 cm snudde jeg mønsteret og forskjøv et hakk til høyre slik at hele teppet ble sikk-sakk mønstret. Har desverre ikke digitalkamera nå så jeg kan ta bilde...ellers syns jeg teppene på http://www.bansull.no/maindesign.asp?aid=17081&gid=7976 er fine og har bestilt mønster og garn til det ene av dem. Det blir nok tynnere enn det jeg har laget sånn at det passer bedre ut på våren. Ellers har jo www.garnstudio.com en del oppskrifter, søk på babyteppe så får du det opp, eller bla deg gjennom babydrops kategorien.
gutt 07 + baby 09 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 Takk for svar! Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå