Gå til innhold

ang sex...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

noen som har hatt sex etter 3.5 uke?? kommer fortsatt litt brun væske ut og jeg sydde etter fødsel.. er det farlig og ha sex nå da?? bruke kondom bare..hmmm føler at jeg er hoven enda at det er en klump der de sydde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke farlig. Er viktig å bruke kondom pga infeksjonsfaren. Har heller ikke hatt samleie enda. 4 uker siden fødselen nå. Er fremdeles litt øm, så det frister lixom ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke farlig bare dere bruker kondom så ikke det kommer noen bakterier fra han til deg... men det kommer vel mere ann på hva du klarer, vi prøvde å ha samleie etter tre uker, men det føltes ikke godt da pga litt hovent å litt sting igjen som ikke var gått bort. men vi har kost oss masse da, hjelper litt det i påvente at underlivet skal bli bra igjen:) ettersom jeg har hørt kommer det nok til å være en klump der de sydde. blir jo arrvev, så noe vil det vel alltid være der tror jeg, men det blir jo ikke vondt mere der når hevelsen går bort:)

gleder meg til det altså!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt øm jeg oxo.. føler fortsatt at det strammer litt der hvor det er sydd... er så redd det ikke er grodd ordentlig..huff... sambo maser mye på sex.. huff...

 

men når jeg var gravid ville han ikke ha sex.. rare mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... gleder meg til jeg blir normal igjenn jeg oxo.. men det arrvevet er jo en klump føler at det tetter igjenn hullet.. hehe.. men men ...

 

gleder meg til jeg kan barbere litt oxo.. tør ikke nå pga sting osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...