Gå til innhold

ja nå har jeg vært på ul!


elhingsto

Anbefalte innlegg

men var ikke helt fornøyd med legen han sa ingenting og svarte meg ikke ordentlig når jeg spurte om ting veeldig frustrerende! men det så ut som om det var noe i livmoren og han kunne ikke se noe i egglederene såpass forsto jeg tror jeg! tok blodprøve og den viste 16000 og det var veldig mye i forhold til hvor langt jeg har kommet ! så jeg tror det er ett godt tegn! for begge gangene når jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren så har hcg prøven bare vært på 300-400 ! og da har jeg vært like langt! skal tilbake om en uke så da får vi se ba om en annen lege også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hcgen lover nå godt...

Er sååå frustrerende når leger er slik...

Rart det ikke viste bedre på ul siden hcgen er såpass høy.

Bra du skal tilbake om en uke.. håpe på en annen lege ja. Hvis ikke, ikke gi deg før du får svar!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var ji ikke noe særlig.

 

Får bare tro at alt var som det skulle, hvis ikke så hadde han sikkert sagt fra regner jeg med.

 

Er skikkelig kjipt å oppleve sånn. Man er jo så spent og har tusen spørsmål. Men jeg tror mange leger glemmer dette. Det er jo bare en ren rutinejobb for dem, noe de gjør hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke morro når det er sånnn men jeg har pratet med en annen gyn i dag så hun skulle se på det! så da får jeg bare ta det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...