nungo Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Nå heier jeg på snupsa,**Eila** og skifer, og alle dere andre som har IKM de nærmeste dagene - vi kan godt begynne året med en aldri så liten bølge her!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg vifter med flagget og roper med jeg også... Måtte det flomme over av positive tester i de kommende dagene...!
bente69;) Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Heia, heia, heia!!!!! Tar bølgen og roper av full hals en gang til. Måtte det bli flere positive tester denne uka, sånn at jeg bare kan skli etter strømmen inn på gravid i moden alder på mandag...hehe Men jeg kjenner liksom at tanta er påvei, men lever i håpet til jeg ser tanta rødt på hvitt....
~Vimsemor~ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg står også her på sidelinjen med flagg og roper; heia, heia, heia! Jeg tror dette kommer til å bli GULL! Og skikkelig fine premier! Lykke til!
maritmora Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Henger meg på i heiagjengen jeg også! Har selv ikm om et par dager, hadde vært topp om mange kunne flyttet over på "gravid - moden alder" over helgen. Kjenner vl egentlig symptomer på tante-besøk jeg også, men ikke lett å skjeldne de fra svangerskapssymptomer! Men altså:-tvi-tvi alle sammen=)
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Slenger meg med i heiagjengen, det er så kjekt med noen gravidemeldinger her inne. Kom igjen jenter!!!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Det virker som det er en liten "stim" av positive tester her nå, så flott! Selv har jeg vært uten internet noen dager, og dette var gode nyheter! Jeg venter spent på IKM i morgen, det er vel litt mye å håpe på at det skal funke på 1. pp, men likevel... Skal prøve å drøye til lørdag med å teste hvis det ikke er skjedd noe før... (en del av planen med å ikke bli alt for gira på dette her -haha!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå