Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Vil i alllefall IKKE anbefale Carena Easy. Visst er den lett å slå opp og ned, men den er helt grusom trille!! Vi hadde den med på ferie og det holdt på å tørne for meg......... den knirker noe innmari ( og hvis jeg smører hjulene så er det like ille igjen om noen timer) og håndtaket er rett over bakhjulene, så du snubler i bakhjulene hvis du tar litt lange steg. Carena lieback vet jeg ikke noe om
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Vi kjøpte easy til en tur til cran canaria og var storfornøyd med den. Det er en trille og ikke en sportsvogn så jeg forventet heller ikke at den skulle være like god som "hjemmevogna". Vi valgte easy over lieback fordi den har større hjul som gjør det mer behagelig for barnet og den blir bedre å trille. De i butikken anbefalte også easy som en sydenvogn framfor lieback. Lieback er jo en paraplytrille som duger best inne på kjøpesenter og på jevn asfalt sa de. Jeg syns at easy var helt grei å trille, dårligere enn OTH vogna, men mye bedre enn en parpaplytrille. Gutten vår lå kjempefint i den, sov masse i full liggestilling og satt som en prins. Jeg vil absolutt anbefale easy som en reisetrille.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Glemte å skrive at vår også knirket, men vi smurte den matolje og da var vår vogn bare finfin )
Twig Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 easy.. den knirker første uka, men om du smører den, så gjør den ikke det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå