Gå til innhold

ulik bekkenløsning fra sv.skap til sv.skap??

Anbefalte innlegg

I forrige svangerskap hadde jeg bekkenløsning fra tidlig.. og da satt det i hovedsak i korsryggen.. Jeg har fått tilbake noen av de plagene allerede nå,men i tillegg har jeg utrolige smerter i lysken og på innsiden av lårene liksom.. åh... er dette normalt?? hadde ikke det sist gang. burde jeg kontakte lege for å komme igang med behandling?

Fortsetter under...

Jada, hormonrelatert svangerskaps bekkenløsning kan varere fr agang til gang.

Syns absolutt du skulle komme deg til lege å få henvisning og starte med en gang. Man har tendens til å få det tidligere etterhvert.

Husk KNIPE KNIPE KNIPE og STREKK ut i rompe og lår.

Hva med bassengtrening for gravide? DEt er flott spesielt de første 7 mnd.

Til tidligere du starter med forebygging og hjelp til mere hjelp. Du kan tilogmed få startet så stidlig at du kan trene opp litt støttemusklatur enda.

Lykke til

Jeg har vært hos legen i dag og fått konstantert bekkenløsning, er 24+2. Fikk det på samme tidspunkt under de to andre svangerskapene også. Var plaget med korsryggen og smerter i lysken med de to andre, denne gangen er det "bare" smerter i hofter og nedover bena samt i lysken. Du bør absolutt oppsøke lege og få henvisning til fysioterapi, det har jeg fått hver gang. Kan slite med dette i laaaaaaaang tid etter fødselen dersom du ikke får behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...