Duracellgirl*prøver* Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 I forrige svangerskap hadde jeg bekkenløsning fra tidlig.. og da satt det i hovedsak i korsryggen.. Jeg har fått tilbake noen av de plagene allerede nå,men i tillegg har jeg utrolige smerter i lysken og på innsiden av lårene liksom.. åh... er dette normalt?? hadde ikke det sist gang. burde jeg kontakte lege for å komme igang med behandling?
Ma-i Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jada, hormonrelatert svangerskaps bekkenløsning kan varere fr agang til gang. Syns absolutt du skulle komme deg til lege å få henvisning og starte med en gang. Man har tendens til å få det tidligere etterhvert. Husk KNIPE KNIPE KNIPE og STREKK ut i rompe og lår. Hva med bassengtrening for gravide? DEt er flott spesielt de første 7 mnd. Til tidligere du starter med forebygging og hjelp til mere hjelp. Du kan tilogmed få startet så stidlig at du kan trene opp litt støttemusklatur enda. Lykke til
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har vært hos legen i dag og fått konstantert bekkenløsning, er 24+2. Fikk det på samme tidspunkt under de to andre svangerskapene også. Var plaget med korsryggen og smerter i lysken med de to andre, denne gangen er det "bare" smerter i hofter og nedover bena samt i lysken. Du bør absolutt oppsøke lege og få henvisning til fysioterapi, det har jeg fått hver gang. Kan slite med dette i laaaaaaaang tid etter fødselen dersom du ikke får behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå