♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei. Jeg ammer sjarmøren i ville baner, men bruker flaske inni mellom når pappa er hjemme alene, eller når jeg nettopp har pumpa også finner sjarmøren ut at han var sulten likevel. Så de er ikke mye brukt med andre ord. Problemet er at disse flaskene blir brunlige. Jeg har Avent flasker som jeg skyller etter bruk også koker jeg de i kasserolle etterpå. Særlig toppa på blir brun. Noen som har noen tips om hvordan jeg skal få de klarere? Kan jeg klore de? Vil det hjelpe? På forhånd, takk for hjelpa.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 jeg bruker også avent flasker.. mye da jeg gir mme.mine er også blitt litt misfarget etterhvert, men dtete trodde jeg var pga jeg vasker dem i oppvaskmaskina. det står at de kan bli litt misfarget av matrester som farger av på en måte.. men jeg vil anbefale deg å vaske flaskene med litt såpe også, jeg bruker zalo de gangene jeg håndvasker, skylle veldig godt, også koke. for man får liksom ikke bort alt dette melke"fettet" med bare å skylle. det er vertfall dte jeg har lært, men vet ikke om det er "rett".
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Takk for svar;) Det høres jo veldig logisk ut det du sier. Ser jo at når det har vært mm på de så ligger det DET fettlaget igjen. Da får jeg gjøre som du sier og satse på at de blir bedre.
Nordlyspar♥ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Høres kanskje litt teit ut men jeg bruker bakepulver og varmt vann i kaffekanna når den skal bli blank igjen. Kan jo hende det hjelper...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 Det er jo og verdt et forsøk. Da får jeg prøve det og. Synes nesten jeg må få de blanke igjen, for selv om jeg vet at de er rene så ser det jo så uappettittelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå