Gå til innhold

Jeg vil reise til syden i feb/mar. men hvor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har forslag på steder dere har vært på vinteren?? Mååå være 20 grader eller mer. Ikke for lang flyreise, så østen blir det ikke;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI PÅ DEG SNUPPA...

1.kom deg på treffet i morra..18.00 på tobias...

2. jeg var i spania en gang i desember,og det var kjempe deilig..så det kan anbefales..(fuerteventura)

*så var jeg i egypt i april,det var FOR varmt,så der er det sikkert perfekt i mars..(sharmel sheik)..

*tyrkia var jeg i en gang i............september/oktober og det var deeeilig ja..(Kemer)

jeg har jo som du ser ikke vært i syden i mars..men det er jo ikke så varmt i mars,samme som september,oktober lissom=)

regner ikke med at du vil til kina..men var hvertfall jææææævlig varmt der..hehehe...

Skrevet

Foreldra mine reiser til Kapp Verde i februar, portugisiske øyer utanfor Afrika sin kyst. Dei ligg lengre sør enn Gran Canaria (så litt varmare, gjnm.snittemp. 26 grader og varmt i sjøen). Ikkje så ille lang flytur heller, men litt lengre enn til Gran Canaria, og ein må mellomlande i Lisboa (men kanskje greit, så får ein strekke litt på beina når ein er gravid)

Marokko kan vel funke? Har aldri vore der, men har skikkelig lyst til å reise dit!!

Skrevet

Vi skal til tenerife i februar og gleder meg veldig mye. Det var liksom dit jeg turte og reise. Gleder meg massor.

Skrevet

Hei!

Vi har også kjempelyst til å reise til syden, siden jeg har bursdag. Men så sa en vennine at det var fare for spontanabort ved flyreiser... Har du hørt noe om det?? ble så i tvil nå.. Har ikke spurt legen min enda da.

Skrevet

God tur til deg uansett hvor du drar! Ville bare minne deg på at du tåler varmen litt dårligere når du er gravid. jeg var gravid sist jeg dro til varmen, også ble det så sinnsykt varmt, over 30 i skyggen.

Jeg ble fysisk dårlig igjen, kvalmen kom tilbake, jeg ble svimmel og uvel, ble til at jeg satt i skyggen med en flaske vann og lengtet hjem.

En normal norsk sommertempratur er nok det beste. Lykke til!

Skrevet

I fjor var jeg og sambo på Fuerteventura en uke i slutten av februar. Det var akkurat passe varmt, og vi bodde på et flott hotell(m/et oppvarmet bassenng) der alt var inkludert, dvs. frokost, lunsj, middag og all mulig drikke og snacks hele dagen. Det var virkelig en avslappende ferie, hvis det er det dere ønsker. Tror vi betalte ca. 13 000 - 14 000(vinterferieuka) for oss begge to, og da brukte vi nesten ikke en krone utenom pga. at alt var inkludert. Hotellet het forresten Barcelo Jandia Playa, og vi reiste med STS Solia. Anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...