Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 At det var "livsfarlig", og at hun frarådet det på det sterkeste! Dette er en jm som er veldig åpen og avslappet til det meste. Hun sa at det lett kunne gi stormrier, som vil si at riene kommer konstant, uten pause!! Dessuten er det ikke sikkert at riene er effektive engang, sånn at vi kan risikere bare å være helt utslitt når de ordentlige riene og selve fødselen starter. Hun jobber på føden på Ahus, og sa at hun har sett det mange ganger. Så jeg kommer ihvertfall ikke til å gjøre det... Bare et tips:)
En liten mamma Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har ingen planer om å ta lakserolje, men tenkte bare å slenge på en kommentar om hvordan ting forandrer seg ettersom årene går... Da min mamma skulle få meg for 26 år siden, ble hun servert laksèrolje av jordmor på sykehuset slik at fødselen skulle komme igang! Så jeg kom "fossende ut" som mamman min sier...
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Det var tider det ja...vet jeg også ble tatt ut med drypp, lakserolje og at de tok vannet. 4 timer senere var jeg ute av mors kropp...det var også før ul sin tid, så de hadde trodd muttern var på overtid. Legen hun gikk til nektet å tro på mensterminen fordi sf målet var alt for stort. Ut kom jeg og det viste seg at jeg nok var blitt tatt flere uker før termin, som moren min hadde sagt hele tiden, og det var cyster eller noe sånt som hadde fått livmora til å virke stor...det var den gangen...I dag hadde nok ikke noe av dette skjedd heldigvis. Verden går framover på noen måter i hvertfall... sorry,,,måtte bare slenge med en kommentar jeg også
tutta77 Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 uffamei.. nei så drastisk må man ikke bli.. selv om man er utolmodig... jeg er det, men tørr ikke prøve det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå