Gå til innhold

noen som kan hjelpe en frustrert mor...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

lille gutt har spist veldig lite i dag, ligger toppen 5 min ved puppen før han sovner og når jeg vekker han så gulper han massse... legger han ved den andre puppen og da sovner han.. huff... oxo bare gråter han... hva kan det være... han har bæsjet 4 ganger i dag kan det være magen?? og åssen kan jeg få i han mere mat??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ANer ikke hva det kan være, men ang. bæsjinga så er det helt normalt. Her kan vi skifte over 10 bæsjebleier i løpet av et døgn (ikke alle like fulle selvfølgelig) og helsesøster sa at det var helt normalt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, kjedelig å bli frustrert :-( Akkurat det med spisingen er jeg ikke sikker på, men kanskje han holder på å forandre døgnrytmen litt, sånn at han spiser mer senere på kvelden?

 

Gråter han sånn skikkelig, eller er det mest sutring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han stopper og gråte når vi tar han opp.. gråter seg rød i ansiktet men så fort vi holder han så stopper han...

 

huff.. var sånn i natt oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som min lill jente det ..hehe...Hun er ikke glad i å ligge i senga :-) Vil helst bli bært og holdt hele tiden. Og hun er MYE våken, så det blir MYE bæring...hehe...Har bestilt sånn peanut shell slynge for å få litt frie armer.

Kan hende han begynner å bli klar over hva han liker og ikke :-) I førsten sov jo Mira hele tiden, i senga eller armen eller hvor som helst. Men det forandret seg etter et par uker.

Uff, blir bare gjetting det her men. Sender en trøsteklem hvertfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tok tempen på han nå.. den var på 36.8 det er vel normalt... så er nok bar det at han trøkker mye som gjør at han er så varm...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...