Gå til innhold

April: Vi har et luksusproblem... (-nesten samme som på skravle...)

**synne**

Anbefalte innlegg

Som dere vet blir jo snuppa 2 år når nestemann kommer så vi har jo alt utstyr vi trenger...

Saken er den at svigers gir en dyr (Sånn rundt 1000 kr...) gave til alle barnebarna sine når de blir født..Men de ønsker at det skal være en "ting", ikke penger på konto eller klær..for de gir vanlig barselgve også.. Svigermor strikker hentesett i tillegg til kjøpeklær og leker, og de er veldig gavmilde... (og 1000 kr er mye penger for oss -selv om enkelte på skravle ikke syns det...)

Men så da, hva skal vi ønske??? Har jo bilseter, stellebord, reiseseng, to vogner har vi, senger, dyner, lammeskinnspose, matte til å ligge på gulvet, vugge, vippestol, saueskinn, tripptrapp + en høystol til, ja...

Et skikkelig luksusproblem, altså... Hva ville du ha ønska??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm ja dere har jo alt.. :) Hva med en babycall,bleiebøtte..?

Uff vanskelig når dere har alt av store ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... eneste jeg savnet som jeg ikke hadde selv var BabyBjørn bæresele e.l, de ser så praktiske ut...

Jeg blånekta å kjøpe det, for jeg var bombesikker på at disse skada ryggen til barnet... men når så mange anbefaler de og bruker de så kan ikke det være rett da.. hehe

Men de ser veldig greie ut å ha på butikken, og raske turer til byen og slikt... men når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke like praktisk med en slik til andremann kanskje... men det kommer jo an på hvor aktiv apriljenta er da... ;)

Kanskje en sånn vugge til å henge ned fra taket til å ha i stua, synes de så tøffe ut.. apriljenta kommer ikke til oppi når minsten skal sove... litt praktisk også..men det er jo enhver smak også da.. hehe

Nei det var litt vanskelig det der.. hehe..

(og de på skravle kan vel bare gå å legge seg.. hehe.. synes 1000,- kr er mye penger jeg da, hvertfall når det er til en baby :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..enig! ;) Vi har sånn bæresele, og så skal jeg kanskje sy en mei tai og, så det har vi og... Og bleiebøtte har vi, og babycall har vi...

Kanskje sånn fra taket, ja...men lager ikke det veldig stygge merker når vi skal ta den ned igjen? Vi har gipstak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke... så søskenbarnet til Tore hadde en sånn, men har ikke vært der etter de tok den ned da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...