Gå til innhold

melder meg inn her jeg

Anbefalte innlegg

Etter mye sniklesing av andres innlegg, har jeg tatt motet til meg for å skrive selv. Er i uke 7 allerede og beregnet termin til 5.september. Etter at kvalmen har gitt seg litt (håper den ikke kommer tilbake), har jeg nå begynt å kaste opp på morgenen i stedet. Gir seg heldigvis, men er ikke noe enkelt å få i seg mat. Går å småspiser kjeks og eplebiter hele dagen og blir sett på som matvrak på jobben...de skulle bare ha vist...hi hi hi. Er det noen som allerede har fortalt at dere er gravid på jobben, tror jeg snart må fortelle det. Årsoppgjør, dårlig form innimellom, trøtt og litt fravær pga spying er en dårlig kombinasjon.

Men er jo kjempeheldig for spira satt på første forsøk:) skulle ikke gå så fort da.....men alt kan vist ikke planlegges:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7814631-melder-meg-inn-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Jeg meldte meg inn på barnimagen i dag, og synes det er mye spennende lesing på forskjellige forum og gøy og høre hvordan andre har det! Jeg har forresten også termin 5.september, så da måtte jeg bare svare deg :) Tenker jeg venter med å fortelle om graviditeten til hvertfall uke 12, gleder meg masse! Ellers kjenner jeg meg godt igjen mht morgenkvalme og dårlig matlyst og spesielt i dag har jeg vært helt elendig! Men men det går vel over etterhvert! Ha en fortsatt fin kveld og lykke til videre :)

Jeg fortalte på jobb i dag hvordan tilstanden min er og mine sjefer ble faktisk veldig glade på mine vegne, selv om jeg gjør at de må rokkere på alt av arbeidsoppgaver. De hadde også mistanke at jeg kunne være gravid. Selv om det ennå er veldig tidlig så er det en lettelse å ha fortalt det. Nå slipper jeg å finne på dårlige forklaringer på hvorfor jeg er litt sent ute på morgenen osv. Har overskudd av energi i dag og har tenkt meg en tur på håndballtrening for å løpe litt...Gleder meg :)

Annonse

Årsoppgjør er pyton når man er trøtt og sliten..... Jeg er heldigvis ikke kvalm og har derfor valgt å ikke si det helt enda.... men jeg må kjempe litt med meg selv på grunn av den trøttheten.... Prøver mest av alt å unngå å bli stresset... tar en dag av gangen... det virker så uoverkommelig å tenke på hva man må få på plass i løpet av de neste to månedene... men blir det for mye sier jeg fra....

Trening er absolutt det beste middelet for å kvitte seg med stress... slette harddisken liksom....Det er også en fin unnskyldning til å komme seg hjem i rimelig tid om ettermiddagen ... :-)

gratulerer

det er en helt fantastisk følelse, kan nesten ikke tro at det er sant innimellom. jeg har akkurat meldt meg inn selv.

vi hadde tenkt til å holde det for oss selv en stund, men det bare bobler over av glede, så da gikk det ikke å holde det hemmelig likevel. jeg har fortalt det på jobben, men jeg har bare en deltidsjobb ved siden av skolen.

har foreløpig termin 4. sep., er i uke 6+5. har heldigvis sluppet unna den værste kvalmen, men er konstant trøtt, til og med om jeg drikker masse kaffe, øm i puppene og litt humørsyk. men prøver å ta meg i det for å skåne de stakkars menneskene som er rundt meg. hehe

håper alle får et fantastisk svangerskap og at alle til slutt får en liten frisk og velskapt bebis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...