Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Noen som har tips på noen gode oppskrifter med sterk mat???? Det sterkeste jeg liker, og kommer på, er taco og det er vel egentlig ikke så veldig sterkt=)
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 cous cous med masse harissa
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 tenker du på for å få fart på sakene eller? i så fall bruk karri i maten, en av krydderne som inngår i karri skal være riefremkallende visstnok...i stoooooore mengder da vel å merke...
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Takk for tips!! Er med tanke på å få i gang fødselen ja=) vet jo at han kommer når han er klar, men men=) lov å prøve;) Flere?
hilham Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 vårruller med sweet chili saus....vannvittig godt
carmen221 Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 spis grøt med masse kanel på,kanel er med på å fremkalle rier i store mengder. Har også sett de har det som kjerringråd et sted,er ikke så sterkt da men det kan hjelpe.
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Takk for tipset! Er veldig glad i grøt også, så det passet bra=)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Herregud...nå er jeg skikkelig lei av folk som vil ha ut barna sine bare fordi de er leie av å gå gravid: Hallooooooooooooooo? Begynn å tenk på sånne ting når du har gått 10dager over terminen!!!!!!!!!!!!! Kos dere den siste tiden,tåplige jenter! Alle har det tungt på slutten, slutt å klag..
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Unnskyld meg, men nå har ikke jeg klaget noe spesielt, men om jeg lurer på dette så må jeg få spørre!! Hva du mener bryr jeg meg veldig lite om, så meningene dine kan du holde for deg selv, og heller slutte å lese/svare på innlegg du ikke liker. Det gjør nemlig jeg!
tessa 82 Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 Wok med masse chili og hvitløk. Gjerne med rød currypasta. Bruk strimlet svin eller kylling pluss f.eks. paprika, broccoli, sukkererter og løk. Ha over søt chilisaus og soya til slutt. Servèr med ris.
Krølle79 Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Finhakk fersk chilli i maten.. F.eks når du wok'er.. Da får du i deg masse sunne grønnsaker og vitaminer, samtidig som du får chilli'en.. Så er det jo bare å ha oppi ønsket mengde alt etter hvor sterkt du vil ha det.. Tips til kjøttmarinade: Finhakk chilli, hvitløk og rasp fersk ingefær (trenger ikke så veldig mye ingefær.. ca en-en og en halv cm av fersk ingefærrot.. litt avhengig av hvor mye man skal lage.. smak til..), og bland dette sammen med litt balsamikoeddik... La kjøttet ligge i dette en time eller to før du steker det.. Nammenam..
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #16 Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk for mange svar=) Nå blir jeg værendes på kjøkkenet de neste dagene med å prøve ut tipsene jeg har fått=)
Krølle79 Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 Husk at dersom du ikke skraper ut frøene på chilli'en, blir det VELDIG sterkt... da er det bedre å hakke opp litt ekstra av selve chilli'en.. Kjedelig med halsbrann, liksom..
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Rå hvitløk! Det stinker, men er veldig sunt. Jordmoren min "anbefalte" det.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 hmm...da hadde jeg født for lenge siden, har litt dilla på rå hvitløk i salat og sånt *rødme*
fiona71*2pp Skrevet 18. januar 2007 #20 Skrevet 18. januar 2007 NACHOS. Legg runde nachos på steikeplata, legg på pepperoni pølse ( ja æ vet det e spekemat, men dæm ska jo steikes) Oppå der legg du grønne jalapenos.. oppkutta eller hel..ka du like. Strø ost over det. Sett dæm inni steikovn, og følg me når osten e smelta som du like den. Lag hvitløksdipp mens du vente. Rømme, majones, sitronsyra, sukker, og masse hvitløk. Kjempe godt, og sterkt... Ska ha det i mårra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå