VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 hihi, begynner å bli utålmodig.. tror kanskje jeg kjente et bittelite spark i dag morges, men det var jo så svakt så svakt så... jeg vet jo at snart så beklager jeg meg over ømme ribben osv.. men fy søren så hyggelig det hadde vært med et lite livstegn Sneipenmin!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Las i eit slikt sparkesjema eg fekk på UL i dag at ein kunne "vekke" babyen med å dytte litt i den eller drikke noko kaldt (dette var berekna i dei tre siste månadane då) - men du kan jo prøve å drikke noko kaldt etter du har bevega deg litt, og så legge deg godt støtta opp og legge begge hendene på magen. Det er i alle fall ikkje doping å drikke kaldt vatn *hehe* T. kan ikkje klage på det!!
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 hihi, nei, Kaldt vann feks kan vel ikke gå under manipulering?! Men men,, det han ikke vet har han heller ikke vondt av, har han vel? Men skal visst holde meg unna sukkeret, er på dag to med skikkelig hodepine.. hm.. kanskje jeg skal danse litt ut på kjøkkenet og hente noe kaldt vann.. *hihi*
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 ja,da er vi to..jeg kjenner de såvidt innimellom..men vil kjenne spark jeg åsså..jeg har jo to inni der og er 21+4,men det er såååå rolig asså...åååååååååååååååååååååå....
fox`y Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 ja vill kjenne livstegn jeg oxo..har ikke hørt hjertelyden ennå heller så er drit nervøs..gleder meg til d første sparke=O)
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2007 når er det man får høre hjertelyden, lissom? her om kring er det visst ikke noe jordmortjeneste, sa de når jeg ringte.. så får vel bare smøre meg med tålmodighet til UL for første livstegn da.. men hadde vært SÅÅ trivelig med litt liv nå... godt å høre at du ikke kjenner så mye til tross for at du har to, Maria.. da betyr det lissom ikke at det er noe gæli med min, om du skjønner:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 hehehe...men det du sier er at det er no gæren med min?hahahaha..hehehe.. men jeg vet de er fine da..har sett de i dag..=) men jeg hørte hjertelyd hos jordmor første gang i uke 12..var helt supert..så hørte jeg hos jordmor i uke 20.. det er så fantastisk med den lyden alså=)
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Eg fekk ikkje høyre hjartelyd hos jordmora, men fekk høyre det hos legen min då eg var 18+0 - ho hadde eit sånt apparat som funka litt som UL (med gele og greier) men berre med lyd. Mannen min skal ta med eit stetoskop tilbake frå Mexico, han kjem frå ein legefamilie, så det ligg alltid eit og anna stetoskop og sleng. Håper han får høyre det gjennom det. Men gle deg til UL - det er fantastisk! Då får du nok sjå masse rørsler sjølv om du ikkje kjenner noko sikkert enno. Eg kjente ikkje tydelege spark før 18+0 (og då etter eit liiite sukkerrush), før det var det berre som leamus frå innsida - og det var babyen det også!
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2007 maria; NEINEINEINEINEI det var jo ikke det jeg mente! Jeg hørte jo at du hadde sett dine og at de var helt flotte og fine! og da tenker jeg at siden minhar så mye bedre plass, så er det ikke så rart:) Men vet dere hva,,, nå kjente jeg bittelitt igjen.. tror jeg.. hihihi ligger og kjenner etter som bare det... så kan jo bare være ønsketenkning.. men en og annen liten boble..
~hope~ i 7.himmel Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Ååå,jeg vil også kjenne spark.*glede*glede* hver gang jeg skal kjenne etter,så blir jeg så spent og fokusert på magen at det eneste jeg kjenner er pulsen i magen:)
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2007 ja, ikke sant?! Bare puls og tarmsystemer.. men nå kjente jeg noen rare bevegelser som enten må være en form for leamus, eller et hint om at det er noen derinne altså.. Måtte jukse med bittelitt sjokolade da.. ååå som hodet mitt kommer til å angre.. hihi
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Det er heilt sikkert babyen VinterSol - berre nyt desse forsiktige dulta, om nokre dagar er det plutseleg blitt spark som kjennes skikkeleg godt, og før vi veit ordet av det går vi og klagar over at babyen sparkar i ribbeina eller brukar blæra vår som trampoline...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå