angelica81 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 noen som har fått "menssmerter" (murringer i nedre del av magen)bare fire-fem dager etter eggløsning? Håper så inderlig det er ett god tegn:)
AniBer Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei, dette kan være festesmerter eller en forsinket el... Det er vanskelig å si, er du 100% sikker på at du hadde el? Jeg har opplevd at kroppen har prøvd å slippe et egg, men ikke fikk det til og det skjedde noen dager senere...
angelica81 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Hei AniBer:) takk for svar. Ja, jeg er helt sikker på jeg har hatt eggløsning, fikk positive tester den 9 og 10 januar, den 11 var den negativ. Plutselig i natt fikk jeg en murrende smerte i nedre del av magen. Ikke direkte vondt, men går nå å kjenner på det konstant....hmmmm
angelica81 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Noen flere som har opplevt lignende??
Nordlyspar♥ Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Hadde slik murring i 2dager rett etter mensen... og det har jeg ikke hatt før... men på meg kan det jo være at jeg sluttet på pillen 14 dager før og at kroppen bare tilpasset seg, aaaner ikke...
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har også slike murrende menssmerter.... Har hatt det slik i en uke nå. Begynte noen dager etter EL hos meg også, så håper det er noe på gang :-) Har også litt flere symptomer som humørsvingninger,vondt i korsryggen og har vært uvel noen dager samt fryser og har nettopp hatt en soppinfeksjon..... Alt dette er jo graviditetssymptomer,så venter spent på ikm 28-29 jan.
angelica81 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2007 Hei Mor til en;) Når jeg leste innlegget ditt var det som jeg skulle skrevet det selv, hehe:) Har samme "problemene" som deg, vond korsrygg, fryser, i tilegg har jeg litt luuuuuuuuuuftig mage:) Men har VANSKELIG for å tro at kroppen allerede har forstått at vi muligens er gravid...eller???? Håper jo gjerne da:) Når jeg gjekk gravid med min fireårige datter hadde jeg mye menssmerter over lang tid, men husker bare ikke når de startet:( Har ikm 25 januar, klarer ikke å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå