Gå til innhold

Hehe.. Dere som har sydd litt.. ett do-spørsmål.. :)


~bubbe~

Anbefalte innlegg

okei.. når dere kanskje må "trykke" litt på do, er det noen ganger litt ubehagelig der dere sydde, akkurat som om det river litt i såret og det er ubegahelig, litt au.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp varte faktisk ganske lenge, den au følelsen;)

men nå er det 4 uker og 4 dager siden fødsel, så nå er det bare bittelitt igjen av et sting el to, ikke vondt mere, HURRA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt over stingene med dopapir. Det hjalp når jeg holdt hardt over dem, mens jeg trykte for å gå på do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke bare er meg da:) Men, hvor lenge er det siden dere fødte?? Her er det faktisk 1 1/2 mnd siden, skulle tro det ble bedre etterhvert da.. Selfølgelig ikke så ubehagelig som i begynnelsen, men kjenner det likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er bare to uker siden jeg fødte, og har gått på noen dråper som gjør den myk, så jeg slipper å presse:) tør ikke jeg skal jeg være ærlig!

enda jeg ikke kjenner noe til stinget mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt frekt å si det, men det er kjekt å lese at jeg ikke er alene om dette her. Det er selvfølgelig blitt bedre, men jeg er fortsatt forsiktig med å "trykke", for å si det slik. Det positive er at jeg ihvertfall kan nyse/hoste uten at det gjør døds vondt der nede, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar 5 dråper Laxoberal i et glass vann hver kveld :)

består hovedsaklig av sorbitol, og går ikke i melka(var litt bekymra for det).

 

så tar jeg 15ml duphalac(laktose) en gang for dagen hvis det "stopper" opp(går heller ikke i melka).

 

er veldig plaga med forstoppelse fra før, så det er deilig å slippe å grue seg til dobesøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... hadde håpa at d skulle slutt å bli vont snart... fikk simen den 3.desember og kan ikke skjønne at det ikke går over snart...

har ikke hard mage heller så jeg trykker ikke mye, men det er vont...

det er slik at jeg gruer meg til å gjøre nr 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt, August er også født 3. desember.. Hvor fødte du da? Du må jo oppdatere nicket ditt ;)

 

Håper virkelig at kroppen skal bli som før en eller annen gang altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...