Gå til innhold

44 år og er en optimistisk prøver :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen barn fra før, så dette er mitt første forsøk. er det noen andre her inne på min alder som prøver eller har hatt lykken med seg og fått det til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit til oss, håper du får et kort og fruktbart opphold.

Jeg har vært her en stund, den eldste jeg har sett her tror jeg er 42 eller 43 år, men et par år fra eller til spiller vel ingen rolle.

Tvi tvi, få deg et nick så vi kan følge med deg på IKM og -navnlista vår:)

Skrevet

Jada det er det men ikke alle har lyst å stå på lista :-)

Jeg så en tråd hvor noen spurte om det var flere på 46 og fikk flere svar men det var kanskje på et av de andre fora.

Det kan være et poeng å starte "full rulle" hos gynekolog fra første stund for ikke å "kaste bort" mer tid.

Skrevet

Velkommen hit! Det er nok noen rundt din alder som har lykkes, men det er jo dessverre slik når vi modnes vi kvinner, ers jangsen for å lykkes og å komme seg gjennom de første 12 ukene er litt mindre.

Uansett, det er ingen grunn til ikke å prøve, den som gir seg har tapt osv... Det er jo ikke nødvendigvis alder som gjør dette prosjektet vanskelig for mange her, men det hjelper jo ikke akkurat.

Du trenger selvfølgelig ikke å stå på noen liste, men et nick er hyggellig for da "kjenner" vi igjen hverandre. Ikke så lett å få til en dialog som anonym.

Ønsker deg et kort og fruktbart opphold.

Skrevet

PS: Synes det høres lurt ut å få sjekka ut ting litt kjapt. Full rulle er bra, tida går, og som mange her inne kan skrive under på, det kan ta tid før man blir gravid...

Skrevet

Takk for alle svar. Har undersokt alt hos gynekolog og alt ser flott ut :-) Skal skrive litt her naar jeg vet hvordan det gaar.

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg,og håper at dere lykkes...

Vet hva det vil si å være barnløs og prøve....

Masse lykke til !

Skrevet

Hei!

Så det er kaje som er nicket - bra! Anonyme er så vanskelege å halde styr på. Det er eigentleg nesten komisk at du skulle melde deg omtrent samtidig med at eg sat her og smådeppa over at eg var den eldste (sjå annan tråd lenger ned) på aldersoversikta med mine 44 år. Men da er eg i alle fall ikkje aleine om det.

Det er litt vanskelegare å bli gravid i vår alder, men eg har faktisk eit eksempel i familien (ikkje heilt nær familie, men likevel) på ei dame som fekk sin første i ein alder av 46. Han er frisk og rask, så det går an.

Og det er von i hangande snøre... Lykke til - måtte du få det til!

mvh

Skrevet

Velkommen kaje!

Du er ikke alene. Jeg er 43 og blir 44 i mai. Så vi er noen til her som er optimistiske. Jeg her heller ingen barn fra før.

Du vet...den som intet våger, intet vinner. Så stå på!

Klem

Skrevet

Jeg har en kollega på 44 år som er i 7. måned, så det er helt klart mulig!

Skrevet

Hei!

Jeg ble 41 år i desember så jeg er da kjønnsmoden jeg også??!! :-)

Er på rugedag 9 i dag og skal teste på onsdag.

Mitt første forsøk så jeg er nesten innstilt på at den ikke "sitter" i første omgang..

Har en gutt på 14 år fra før.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja naa er jeg paa dag 7 etter EL og kjenner etter alle symptomene...har endel murring i magen, men er usikker paa om en kan kjenne noe saa tidlig. venter mensen mandag...saa det blir en spennende helg.

Skrevet

Å så spennende at det kommer nye verpesjuke inn! Jo flere å følge med på, jo fortere går tiden for oss alle i ppene våre=)

Lykke til alle sammen. Hold oss oppdatert!

Klem

Skrevet

er saa spent....tror jeg skal ta testen i morgen, klarer ikke vente lenger.

da er det dag 8 eller 9. Er det for tidlig aa teste tror dere??

Det ville jo vare et under om det gikk forste gang, men det er jo lov aa haape :-)

Skrevet

Hei på deg:))

Velkommen inn til en kjempekos side å være på mens man prøver:))

Jeg fyller 41 i slutten av denne mnd og har desverre ingen barn enda..

Så gir ikke opp enda nei:))

Håper du får et kort og fruktbart opphold her:))

Skrevet

Tusen takk for tipset til en fin link...det var skikkelig oppmuntrende med saa mange eksempler paa folk som har fatt det til i en alder av 45 og oppover.

Skrevet

Hei og velkommen!

Jeg er 43 år og pröver på nr 2. Har en datter på snart 3 år.

Jeg önsker deg all lykke og håper på snar graviditet for deg!

Hilsen

Skrevet

Havna her inne et øyeblikk, hører til inne på bim. Jeg er iallefall snart 43 og har en minstemann på 7 mnd. Har totalt 4 barn og har blitt gravid på andre forsøk de siste gangene. STÅ PÅ og LYKKE TIL!

Skrevet

Ja, Ja...saa kom TR med full styrke idag. Var vel litt forberedt paa dette, det skal vel noe til aa faa det til paa forste forsok..koser med derfor med et glass god vin :-) og tenker positivt paa neste forsok.

Skrevet

Ja,denne tanta er noe herk, men vi får kose oss med vin og håpe at spiren sitter neste måned!

Lykke til - til oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...