Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Åh, er så forelska i babyen min no. Var på UL på Bærum sjukehus i dag og det var kjempeKJEMPEbra!! Jordmora vart litt overraska då eg bretta opp genseren "du har jo fått skikkelig mage du!" - har vist høg livmor, for det var berre eit knøtt der inne. Chiquitin ville tydeligvis vise seg fram, h*n var superaktiv. Berre snurra rundt og sparka og slo - heilt vill! Jordmora hadde skikkelig problem med å få tatt bilete og måle alt som målast skal. Nyrebekkenet var litt stort, eller så fekk ho berre ikkje tatt skikkeleg mål. Skal uansett tilbake for ny UL i veke 32, så då får eg sjå chiquitin ein gong til før h*n kjem ut *hihi* H*n er 19-20 cm og alt såg heilt flott ut. Ein "velproposjonert" baby i følge jordmora! Fekk med heile fem bilete, så mannen min skal verkeleg få vise fram mirakelet til svigers når han reiser heim i morgon!
stabilo Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Så gøy:) Vi var på ultralyd fredag men da la h*n seg bare med ryggen til og ble der, med bena i kryss. Stakkaren ble vekket så tidlig på morgenen;) Veldig koselig å se at alt er bra da i allefall.
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Er jo ikkje lenge til du er like heldig VinterSol - berre å gle seg!! Og så går det plutseleg opp for ein at ein faktisk skal føde denne babyen og bli MAMMA. Gjekk opp for meg då eg kom inn på sjukehuset - scary! Men ganske fint også. Likte sjukehuset veldig godt eg
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Heiiii vennen Sorry at jeg ikke svarte deg på msn, vært litt mye i dag egentlig. Men var inne å så på bildene dine nå, og så utrolig fiiiin mage du har fått!!!!! GRATULERER!!!!! Kjempeklem fra meg på andre kanten av oslo
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Den er grei! Håper alt er bra med deg Lioevr. Kryssar alt for positiv test for deg altsåå!! Klemklem!
~hope~ i 7.himmel Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 å herlighet så koselig,blir jo skikkelig utålmodig her:)8 dager igjen:o) Er litt redd for at jeg kommer til å gråte under undersøkelsen,gleder meg så vanvittig.både til Ul og fødsel(jepp,er førstegangs;) ) ble bildene fine da?klare?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 mm.. litt forvirra i da, he he. VET at jeg hadde el for 8-10 dager siden (pos test) også tok jeg en el test i dag, bare for moroskyld egentlig. går hjemme og kjeder meg med sykemelding. og tror du ikke denvar sånn nesten positiv?? Knall rosa (billigtester) veeeeldig godt synlig strek, den var bare ikke fullt så sterk som kontrollstreken.. Meeen, jeg har jo hatt el?? er jo 6 dager til ikm, og jeg har vel ikke to el i løpet av en pp?
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 oooh! Eg likar det eg høyrer!! Håper inderleg graviditetstesten din blir positiv når du testar igjen!! Spanande Får skikkelig god feeling no altså! *iiihh*
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Fekk fem fine bilete (fattar ikkje korleis ho klarte det, for chiquitin hoppa rundt der inne) - nokre er litt uklare i andletet, ser ut som chiquitin ristar på hovudet, men dei er kjempefine. Har lagt ut to i albumen min (berre å klikke på nicket mitt og på mine bilder)
doble Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Så gøy da!! Er i en lykkerus enda jeg og. Kjempe gøy å se den lille! Deilig å vite at alt er som det skal og. Dere ville ikke vite kjønn eller?
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Hurra med at alt er fint. Likte godt sprellebildet med bena i været. Har dessverre ikke scanner, men vi fikk et bilde hvor han sutta på tommelen. Moro det også! Ble terminen endret? Kanskje vi sees på barsel?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Hei du ) Grattis med vel overstått UL - så herlig at alt var bra med den lille skatten!! Fikk du ny termin forresten?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #14 Skrevet 16. januar 2007 dere vet vel at el-tester kan være positive når man er gravide og?? mange som bruker dem for å sjekke evt graviditet
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #15 Skrevet 17. januar 2007 Har fått ny termin ja, 13. juni - så då er det godt mogleg at vi sjåast Kaktus *hehe* Og eg fekk hoppe tre dagar fram
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 Hærlig! Om jeg hører en som snakker vakker dialekt i nabosenga eller i gangen, så skal jeg hvertfall spørre.... Har enda ikke funnet ut det med ultralyd eller ei i Bærum. Men føde der - det er hvertfall sikkert at jeg skal. Bank i bordet :-)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 17. januar 2007 #17 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer - en uke igjen å vente for meg og min UL!!
Alba44 Skrevet 17. januar 2007 #18 Skrevet 17. januar 2007 Så flott!!!! Gratulerer med vel overstått ultralyd :-D Har selv vært på ul i dag(ikke den ordinære, men privat i uke 13), og storkoser meg med bilder av en vakker krabat ))
PrinsessaPåErta Skrevet 17. januar 2007 #19 Skrevet 17. januar 2007 Så fint å høre! Gleder meg enda mer til min egen ul etter dette innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå