**My little Miss drama and I** Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Kom hjem fra ferie i dag å har plutselig 97 dager igjenn, snart 3 trimester... Magen har vokst på de få dagene.. Fådd noen av de hersens strekkmerkene (ikke på magen,heldigvis) og tiden bare flyyyyyger.. Hva med dere da!?!?!
Pilje Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Det går fort nu syns æ..... Har 88 daga igjænn,-å æ ska væll over på 3 trimester æ å på torsdag!Har åsså fådd litt strækkmærka på "håndtakan" på sia.... Syns skjøll at æ ikke har fådd større mage...men æ mærke det jo på klærne:)
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Ja, eg har plutseleg hoppa over 150dagers-jubileet mitt, ny termin 13. juni så eg har 148 dagar att!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Ja hihi tida flyyyyger, mista mitt 100 dagers;-P.. lykke til videre i trimesterne...
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har 103 dager igjen,det er ikke lenge det heller synes jeg da. Ikke noen strekkmerker på magen eller andre steder her,heldigvis og "bank i bordet". Gleder meg så uendelig mye til å se nurket som ligger inni magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå