Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hører det er de som venter gutter som har mest dilla? Stemmer det? Setter igang fødsel?
candymams Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Venter gutt her også, og jo da salt lakris er gull verdt. Sendte typen rundt på bensinstasjoner i går i 24 tida på jakt etter den perfekte lakris :-) he he Har ikke hørt noe om at det setter i gang fødselen, men hvem vet....
kfitjar Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har alltid vært glad i lakris, og forrige sv.skap fikk jeg høre at det skulle sette fødselen igang. Jeg åt lakris som bare det, men det hjalp ingenting utenom å gi meg vanlig mageknip.
mayaya Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg elsker vanligvis lakris, men nå synes jeg ikke det er noe godt i det hele tatt... OG jeg venter gutt!
Lutitia Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg venter jente, og har hatt dilla på salt lakris - spesielt tyrkisk pepper og rustne frosker .... Et lite problem, da jeg bor i utlandet. Hamstret litt på reiser, men nå er det tomt. Klarer meg heldigvis uten nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå