Gå til innhold

Vann i kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket at hendene holdt på å "sovne" da gikk jeg på gåtur, av alle ting. Slet med det samme da jeg lå og sov i natt. Har nettopp vært hos JM og skal ikke dit før om et par uker. Lurer derfor på....hva gjør man dersom man har for mye vann i kroppen....spiser/drikker noe som er vanndrivende? Får noe for det? Er det farlig...?

Uvitende i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg. Jeg var hos legen i går og har hatt samme problem med hendene en ukes tid. Legen sa det var nerver til hendene som kommer i press pga vann i kroppen...pleier forsvinne når man har født. Unngå salt (fins mye av det også i ferdigmat/halvfabrikater) og drikk mye vann. Har hørt at det skal hjelpe å drikke vanndrivende teer i tillegg til å drikke mye vann, men da må du sørge for å drikke enda mer vann...like mye vann som te i tillegg til "vanlig vanndose". Har prøvd å spørre om noen har prøvd det og sånt, men kommer nok bare til å prøve selv om se hva som skjer :) Ellers ville ikke legen min gi meg noe for vannet, hun sa det eneste man eventuelt gjorde med gravide og sånne probl var å operere, men ikke når man bare har igjen noen stakkarslige dager til termin sånn som jeg....

Skrevet

Takk for litt mer oppklarende svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...