Gå til innhold

opptining av fryseegg samme dag som innsetting?

Anbefalte innlegg

Jeg ventet på telefon fra sykehuset i dag, de skulle fortelle meg hvordan det har gått med opptiningen. Problemet er bare at de ringte ikke!

Fikk ringt selv og da fortalte de at de kom til å tine opp egget i morgen tidlig. Jeg har time til innsetting halv to. Er dette vanlig? Trodde egget måtte dele seg enda en gang før innsetting? Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Heisann!! I mitt tilfelle ble eggene tatt opp på søndagen,og satt inn et døgn senere. å fikk en datter 9 mnd etter!! Kansje egge ditt var delt mange ganger før det ble fryst?? Uansett ønsker jeg deg masse lykke til...

klem

Vet faktsik ikke, men sykehuset vet jo sikkert hva de gjør:o).

Tror femdeling før frysing er veldig bra, sikkert derfor de ikke tiner det før imorgen tidlig. Mitt hadde ihvertfall bare delt seg i fire ganger første gangen, fire andre gang og nå tredje gang var det åttedelt.

Lykke til imorgen da:o)!!

ja jeg får vel bare vente å se hvordan det går i morgen:) Har bare aldri hørt noen andre som har fått egget opptint samme dag. Avtalen var jo også at det skulle tines i dag, men så har de tydelig ombestemt seg.

Jeg vet jeg er i trygge hender, er bare veldig utålmodig;)

hei goldie78

eggene mine var 4delte og de ble tatt opp noen timer før de satt inn dem..

femdelt er jo veldig bra så regner med de ringer deg tidlig i morgen slik som de gjorde med meg..

vente tiden er det værste med alt,det og ikke ha kontroll hvis du skjønner..'

husker første gang jeg skulle ha fryseforsøk,jeg var så kvalm og utenfor flere dager

men heldigvis er det 80% sjangse for at det overlever så denne statistikken er jo veldig positiv:)

klem fra

Annonse

Vi hadde to firedelte egg som ble tatt ut fra fryser og satt inn samme dag.

Jeg trodde også at de måtte bruke tid på å tine, men de er jo ganske små, så det går fort.

Det ene egget hadde gått fra 4 til 3 delt i prosessen. Det var visst helt vanlig, og de kunne også sette inn 2 delte egg.

Det var tydeligvis vanlig praksis på Omnia ( Aleris) med opptining samme dag.

Lykke til i morgen.

Skal du ha akupunktur ?

Forsøk å ikke stresse dagene etter innsetting. Tror kanskje vi blir litt ekstra mottagelige for stress i den perioden. Slik var det iallefall med meg sist,( og desverre ingen positive resultater. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...