Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Velger å være anonym når det gjelder dette. Men jeg har hatt/har slankehysteri. Passer på hva og hvor mye jeg spiser hele tiden. Er ganske streng med meg selv..I helgene kan jeg fråtse til jeg stuper...Er så lei:(
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei. Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser. Og det er bare en ting å si; du må få hjelp. Det du gjør er ikke godt for deg selv, eller for babyen din. Du må få hjelp så du kan finne tilbake til deg selv, og hva som er viktig i livet ditt. Selv har jeg en herlig ektemann som hjalp meg masse. Nå sliter jeg veldig lite med det hele, og i svangerskapet har jeg sluppet det helt. det er veldig deilig! Bare tenk deg en hverdag der du kan våkne om morgenen og være tilfreds med den du er, og kan spise deg mett, uten å tenke spesielt på hva maten inneholder. Ikke gå inn på forumet for anorexia her, ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Du vil ikke angre! Det at du spør her inne betyr at du nå har kommet til et punkt i livet hvor det tærer så mye på deg at du skjønner at det ikke kommer til å gå i lengden. dersom du ønsker å bli frisk, er det gode muligheter for å bli det! Fortsett for all del på den veien du har begynt nå, det er kjempebra! velger å være anonym her jeg nå, men hvis du vil snakke kan vi gjøre det i denne tråden. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå