Gå til innhold

Noen som skal bruke nattpose etterhvert?


Yulia

Anbefalte innlegg

Snuppa her er nå 3 uker og har begynt å sparke av seg teppet og kravle opp på skrå i senga... lurer på å kjøpe nattposer til henne... noen som synes det er bra greier? Har hørt de bruker det en del i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte nattpose til eldstemann som snart er 9 år nå.. men han var sikkert et halvt år før jeg startet med det.. kanskje eldre enn det også, jeg husker ikke.. Han lå veldig urolig... og han fant fullstendig roen i posen sin, og sovnet ikke uten den..

 

Vet ikke om jeg skal bruke det denne gangen også.. vi får se hvordan det går med legging etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår har brukt det hele veien, er nå 2,5 år og bruker det fortsatt hver natt.

Veldig greit å slippe å være bekymret for at de sparker av seg og får dyna over ansiktet.

Har tenkt å begynne med pose om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det også til eldstejenta som snart blir 9. Hun hadde den i flere år så vidt jeg husker og det var mindre å bekymre seg for om nettene for oss foreldre. Hun var plaget av hyppige urinveisinfeksjoner i en periode så det var viktig å holde baken varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lurer jeg på og...Hva er egentlig en nattpose....? Hehe...Høres smart ut hvertfall, for Mira sriver og sparker den dyna overalt og det gjør meg nervøs.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 1stemann sydde svigermoren min en av en gammel ulldyne. til minsten kjøpte jeg på Lidl en tid siden. tror de skal ha de på barneutstyrsbutikker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine på LaRedoute, Obaibi (Oslo City eller Aker Brygge) og engelske Mothercare. (sjekk Spacebabies.se og grobag.co for enda flere typer)

De på Babyshop er sinnsykt dyre og de på LaRedoute er MYE finere, så jeg vil heller anbefale å vente på dem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...