Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kunne gitt meg en tilbakemelding på hvor omfattende en slik søknad er? Er det noen spesielle dokumenter eller dokumentasjon som skal sendes? Inntill nylig trodde jeg det holdt at gyn. henviste oss dit jeg, men begynner å ane at det er mer omfattende en som så...(?)

Om vi ikke har blitt gravide før, skal vi trolig skrive søknad i april, så begynner mentalt å forberede meg på det.

Fortsetter under...

For vår del så sendte bare gyn søknad til det sykehuset vi ønsket. Måtte ikke skrive under på noe eller noen ting. Han bare skrev det han visste om meg så langt + kopi av sædanalysen.

Så mottok vi brev fra sykehuset, hvor vi fikk henvisning til div blodprøver. I tillegg måtte vi sende vigselsattest/bostedsbevis, bekreftelse på at vi ønsket behandling + et skjema som vi fylte ut med personlige opplysninger.

Ikke så veldig omfattende :)

hei hei BEA-77

er ikke så veldig komplisert og omfattende, mannen måtte ta sæd prøve, kopi av denne ble sendt med søknaden. var gyn min som fyllte ut søknaden for oss, vi bare satt å svarte på spørsmål..navd adr, hvor lenge dere har vært sammen/bodd sammen..hvor mange søsken, om foreldre har søsken, hvor mye man veier, hvis du røyker, hvor mange om dagen..bla bla bla mange spørsmål, men ikke vanskelig. gyn fyllte også ut hva hun hadde funnet ut og hva som var prøvd, min sykdomshistorie. så sendte hun og ordna alt, vi måtte ikke ha noe spesiell dokumentasjon i det hele tatt!

lykke til klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...