Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 noen her som vurderer kongsvinger shs fremfor a-hus? og evt. hvorfor?
#Glad mamma til2# Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg bor midt i mellom A-hus og Kongsvinger. Jeg valgte Kongsvinger sist jeg føda og var kjempefornøyd og skal dit nå igjen.Jeg hører vel egentlig til A-hus,men det er jo valgfritt.Har hørt masse positivt om Kongsvinger,kjenner mange som har føda der og er kjempefornøyde.Det er jo mye mindre forhold der og jeg tror de stortsett har bedre tid til deg der enn på A-hus.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 kan jeg spørre hvor du bor? tror du det blir langt for meg å kjøre fra lillestrøm?
ks23 med William og Lucas Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 hvorfor vil du ikke føde på ahus da? Er det, det stykke Rb som fikk ett støkk i deg kansje...Er selv en som skal føde der men har bare hatt posetivt med de hittil så jeg anbefaler de faktisk...Det som skjedde der kan jo skje hvor som helst liksom. Når er terninen da?!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Uff, folkens, slapp av !! Det var en sak men innsyn i journaler, som RB klarte å blåse ganske fint opp. Situasjonen skjedde som en følge av det pasientdatasystemet Ahus har kjøpt. Leverandørene hadde lovet en oppgradering av systemet, for nettopp å unngå denne svakheten, og dette er nå gjort. Feilen kunne - og har har ganske sikkert - skjedd på hvilket som helst sykehus rundt i landet. Ingen personer er skadd, eller noe sånt. Det var ingen "utenforstående" som fikk innsyn, men ansatte, og i nevnte sak, leger. Jobber på Ahus selv, og har mye med dette datasystemet å gjøre, og det jeg kan si er at hvis noen velger å føde på et annet sykehus nettopp pga. denne saken, har noen misforstått kraftig. Ahus er et like bra sted å føde som andre sykehus. Spesielt om to år med nye, fine lokaler ! (: Hvis du bor i Lillestrøm velger du selvsagt Ahus, med mindre du har opplevd noe aldeles forferdelig skrekkelig på fødeavdelinga. Lykke til (:
#Glad mamma til2# Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Jeg bor i Nes.30 min til Lillestøm.Det tar vel deg ca.1 time og 15 min til Kongsvinger da tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Til ks22med to i magen, (fra hovedinnlegger) Har ikke hørt om den historien jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå