woo-woo Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Var hos jordmor i dag, også skulle vi lete etter hjertelyd så fant vi den =) Er bare 13 uker på veg så hadde ikke forventet det akkurat. Hadde samboer med, ville at han og skulle få høre det siden det er vårt første barn Er bare så glad! Begynte nesten å grine jeg.. det var liksom så betryggende..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 ahhh...så fint da Håper vi finner hjertelyden når jeg skal til jordmor 6. februar Da er jeg i min 15 uke, så er jo litt lenger da...
zzzzz-frøken Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg slenger meg på denne JIPPIEN ! Fikk også høre hjertelyden for første gang i dag (15+0) og det er virkelig noe av det mest fantastiske!!!!!!! Tårene trillet som bare det, har blitt en skikkelig grinalus den siste tiden, men er det noe det er verdt å grine for så er det vel dette Merket at skuldrene senket seg maaaaange hakk - herremalinka for en deilig lyd! Hurra for hjertelyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå