Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Heisann! Nå har jeg nettopp vært og tatt en kikk! Alt sto bra til der inne. Det var ei spire som hadde alle kroppsdeler på plass og et hjerte som slo kjempefort. Den gjorde til og med et byks til ære for en spent mamma og pappa. Legen sa at posen rundt hadde en rund og fin form og så sterk ut. Så viste han oss navlestrengen og morkake. Legen satte meg 3-4 dager tilbake, men selv er jeg jo 100% sikker på EL. Men fostre vokser vel litt ulikt, fikk jo sett at det var liv i knøttet! Føler at jeg er 100 kg lettere. Nå kan vi glede oss og begynne å tenke på det praktiske. Og så kan vi fortelle det til siste rest av familie og venner, selv om mange allerede vet det da! Klem 9+4 eller 9+0
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Ååååå så moro da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjempestas å se knøttet og få se liv og et lite byks tilogmed! Gratulerer så masse!!! Nå kan dere absolutt fortelle nyheten videre ja... uke6 og 8 er de mest kritiske,, og når det står så bra til i uke9 dvs påbegynt uke10... da tror jeg du kan begynne å puste lettet ut!! Jeg sitter her og prøver å holde ryggen rett for at magen skal få plass...Knøttet mitt er blitt ganske så stor og beveger seg i magen så det nesten gjør vondt iblandt.. Men det er da kos også.. *smiler* Ha en fin tirsdagskveld videre klem, 33+0
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 He, he! Ikke så ivrig på BIM for tida... litt snikbimming på jobb og kveldene tilbringes halvsovende og kvalm i sofaen! Er vel ikke så lite knøtt du har lenger nei! Ser for meg å sitte i sofaen å spise framover, med en mage som man må lage plass til, hi hi! Foreløpig har jeg bare en lite interessant luft-mage (skjørt er tingen om dagen) også en liten kul nederst som jeg bare kjenner. Ha en fin dag Klem 9+5...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Du er trøtt og kvalm? Så kjedelig da.. Sånn sett er 2 og 3 trimester bedre, for de fleste i alle fall. For da slipper kvalmen og de fleste er mindre trøtt da.. Ja, det er ingen bitteliten baby jeg har lenger. Det er deilig at han har vokst så masse.. På siden min står det nå: "Din svangerskapsuke: 34 Babyen er nå 41 centimeter lang og veier rundt 1700 gram." Nå skal knøttet mitt fete seg opp til fødselen :0) Kos med en bitteliten kul som vokser, en liten hemmelighet! Ha en fortsatt fin uke mar79!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå