Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,,,er det flere som er lei av at folk komenterer magen`?

Nei så stor du har blitt, og nå er du jammen stor..etc.

Er nå 20 uker og har mage,ja.

Bentes2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk ingen som kommenterer min mage... Hadde ikke gjort noe om et par stykker hadde sagt noe... Er i uke 23

Kanskje du kan skaffe deg en skjorte hvor det står " ja, jeg har stor mage. Jeg er gravid!"

Skrevet

Jeg er i uke 27 og får høre at jeg har liten mage stort sett hehe ikke enkelt.. men regner med at den enda vokser en god del innen termin.. Men de som kommenterer, mener de at du er tjukk da?? For stor mage når en er gravid skal en jo bare væres tolt av, mulig du er litt mer nærtagende enn du hadde trodd du ville bli? Eller er du en av de som dessverre hittil har fått mange kilo ekstra? Uansett syns jeg ikke du skal høre på de, ihvertfall ikke ta deg nær av noe... vær stolt av magen din og kiloene kommer enten en vil eller ei, ikke noe å styre med før etter fødsel.. nå skal du bare nyte og glede deg til babyen kommer. Lykke til ..

Skrevet

Du har nok rett ang at jeg kan være litt nærtagende,men hvis en jeg kjenner har lagt på seg, så sier ikke jeg at "jøss så stor mage du har fått" og samtidig må ta på magen i tillegg.....men jeg var ikke tykk før graviditeten,men jeg har allerede lagt på meg 11 kg,,,hjelp.

Skrevet

Når jeg var kommet like langt som deg i forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg omtrent det samme. Jeg er av typen som folk syntes var flott og slank, nesten for tynn til tider før jeg ble gravid. Jeg endte på 26kg ekstra! Men en mager trøst er at jeg tror, om man spiser normal sunn kost, legger man på seg så mye kroppen "mener" det er behov for. Man kan ikke kjempe imot.Jeg har som sagt aldri hatt problemer med vekta, og kg rant av uten noe innsats fra meg etterpå også. Uansett ikke tenk på det, eller bry deg om hva andre evnt sier.Jeg opplever også kommentarer som "jøss som du har lagt på deg", eller man merker blikkene som går over lår og mage..Har ingenting å si, jeg er kjempestolt over å få lov til å være gravid....og alle bør ta som det naturligste i verden at man skal legge på seg og bli større og forandret i denne fasen i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...