StineMor_2007_ Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 og som har testet negativt?? er redd for at jeg kan ha mistet mensen jeg... siden den ikke kommer... noen som har det likedann???
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Ja, jeg er 8 dager over det jeg trodde var IKM, har tatt x-antall tester og alle er negativ (bortsett fra skyggestrek i forrige uke)... så jeg lurer også på hvor TR blir av. Har hatt helt kluss i syklusen etter SA i september med hyppige blødninger, så jeg trodde jeg var i syklus igjen nå når jeg ikke har hatt blødning på over 4 uker... men nei... nå vil ikke TR komme i det hele tatt
StineMor_2007_ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 det er helt forferdelig... men sånn som meg no sant.. er 11 dager over og to negative tester.. kan di ha tatt feil??? kan jeg fortsatt ha et håp??
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Så lenge TR ikke har kommet så er det jo et visst håp, selv om jeg er ganske negativ når det gjelder meg selv. Vi kan jo ha hatt EL senere enn vi trodd, og da er det kanskje for tidlig å slå ut på testen... VI må jo bare leve i håpet :)
StineMor_2007_ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 oki..for jeg er ikke helt inn i det med el hehe... har liksom ikke brydd meg.. men da burde jeg ta en test om 1 uke eller noe da om jeg ikke har fått det da... jeg merker at jeg har litt vondt i høyere side og litt mens murringer over hele.. pleier liksom ikke være sånn... syntes oxo at brystene mine har blitt litt tyngre og harde... er litt små kvalm oxo...
lille_gull Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er 10-11 dager over IKM.. Tok en test tidlig som var negativ. Tok en ny en i går, og da var det en liten skygge.. Får prøve med en ny test om et par dager
StineMor_2007_ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2007 oi... håpe den blir posetiv:) ønsker deg masse lykke til... håper det kan skje her oxo.. neste gang jeg tar test.. må teste igjenn om en uke om tanta ikke har kommet da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå