Lille Trille* Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Jeg lurer på om jeg har tidlig eggløsning, og om dette er vanlig. Jeg har en ganske stabil 30/31 dagers syklus, og skulle da ifølge alle kalendere ha eggløsning rundt dag 16/17 (14 dager før neste mens). Hvis dette stemmer skal jeg i denne perioden ha eggløsning den 19./20. Men på søndag hadde jeg noe som kanskje var eggløsningssmerter, og utfloden var "eggehvitaktig", noe som visstnok er et tegn på eggløsning. er det mulig jeg hadde eggløsning da, altså på dag 11? (Håper ikke det, hadde lite sex da). Siden jeg begynt å lure sånn på dette med eggløsning, har jeg nå i dag bestilt eggløsningstester (strimler fra billigtester). På bruksanvisninga der står det at jeg skal begynne å teste på dag 14. Hvis man ikke skal begynne å teste før et par dager før antall eggløsning (14 dager før neste mens), betyr det at det er veldig sjelden at man har eggløsning før? Håper noen kan svare
2 søte små:-) Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Dette var akkurat det jeg opplevde denne måneden. Har egentlig sykluser på ca 31 dager. Tidligere har jeg hatt EL på dag 18/19, denne gangen hadde jeg EL smerter på dag 11/12 tok test i går på dag 12 - og den var positiv gitt. Jeg brukte CB digital - så greit med de for der er det enten eller, man slipper å tyde resultatet. Lykke til da!
Lille Trille* Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Rart det skal endre seg på denne måten. Jeg må si jag fortsatt håper at det ikke var eggløsning, for som sagt er det da bare en veldig, veldig liten sjanse for at det blei noen spire (mannen var på tur). Men jeg har en veldig sterk følelse av at det var eggløsning, og at det bare er å vente på den berømte tanta.... Men lykke til, til deg også! Håper du ikke ser noe til tanta på et år eller noe sånt
2 søte små:-) Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Ja, det er rare greier dette.. Krysser fingrene for at ingen av oss ser neo mer til tanta i 2007 - at din eggløsning er på vei om noen dager!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 hei det skjedde med meg også denne mnd...og jeg fikk da tr en uke for tidlig!!!!!!! rart men men bruk el tester så går du ikke glipp av el
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå