selfangerkjerringa Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 "Anita" er et merke som har flotte bh'er i både blonde, mikrofiber osv - både med og uten spiler. Disse gir god støtte også til store bryst, og ikke minst: man ser bra ut også De er enkle å åpne med en hånd, holder seg fine i vask, og har brede, gode skulderstropper. Jeg brukte disse forrige gang jeg ammet, og har funnet dem fram igjen nå når jeg ammer min yngste datter Knallfornøyd!!! her er en link til et nettsted som forhandler amme-bh fra anita. Et kjapt google-søk gir enda fler alternativer. http://www.mammashop.net/undertoy.html
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk for tips! Ikke alltid lett å finne noe som passer store pupper
meg & lille jenta mi Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Takk for tipset!! Shoppet jeg nå!! )
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Takk for tipset:) Skal sjekke ut siden litt senere ikveld tenker jeg:)
Ma-i Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 ååå jaaa.. Har jo ingenting igjen fr afor lenge siden.. Og nå er allerede puppene over c-cup og såvidt halveis.. endte opp i dd-ammebh sist som var altforliten. takk takk.. da blir det nok shoppingtur snart:)
Taram har gutt&jente Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Ser jo veldig bra ut! Vet du om noen butiker selger disse? Hadde vært kjekt å prøve. Hilsen Dolly Parton..
selfangerkjerringa Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2007 Spørs litt hvor i landet du bor... vet om en butikk i Trondheim som fører merket i hvert fall. Prøv å spørre på skravlesiden om noen vet om en butikk i nærheten av deg som fører Anita ps: i Stavanger har mamasita Anita vet jeg. Du vet den butikken i sentrum som har gravidemassasje og greier - anbefales forøvrig på det sterkeste!!!
Kreps-77 Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Reflex på Nordås i Bergen, selger "Anita" amme-bh.
*Lucia* Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Babyshop mener jeg har merket også........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå