Gå til innhold

Amme-bh: tips til dere med litt større bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Anita" er et merke som har flotte bh'er i både blonde, mikrofiber osv - både med og uten spiler. Disse gir god støtte også til store bryst, og ikke minst: man ser bra ut også :) De er enkle å åpne med en hånd, holder seg fine i vask, og har brede, gode skulderstropper. Jeg brukte disse forrige gang jeg ammet, og har funnet dem fram igjen nå når jeg ammer min yngste datter :) Knallfornøyd!!!

her er en link til et nettsted som forhandler amme-bh fra anita. Et kjapt google-søk gir enda fler alternativer.

http://www.mammashop.net/undertoy.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tips! Ikke alltid lett å finne noe som passer store pupper :)

Skrevet

Takk for tipset!! Shoppet jeg nå!! :o)

Skrevet

Takk for tipset:) Skal sjekke ut siden litt senere ikveld tenker jeg:)

Skrevet

ååå jaaa..

Har jo ingenting igjen fr afor lenge siden..

Og nå er allerede puppene over c-cup og såvidt halveis.. endte opp i dd-ammebh sist som var altforliten.

takk takk.. da blir det nok shoppingtur snart:)

Skrevet

Ser jo veldig bra ut! Vet du om noen butiker selger disse? Hadde vært kjekt å prøve.

Hilsen Dolly Parton..

Skrevet

Spørs litt hvor i landet du bor... vet om en butikk i Trondheim som fører merket i hvert fall. Prøv å spørre på skravlesiden om noen vet om en butikk i nærheten av deg som fører Anita :)

ps: i Stavanger har mamasita Anita vet jeg. Du vet den butikken i sentrum som har gravidemassasje og greier - anbefales forøvrig på det sterkeste!!!

Skrevet

Reflex på Nordås i Bergen, selger "Anita" amme-bh.

Skrevet

Babyshop mener jeg har merket også........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...