Gå til innhold

BekkenLØSNING eller bekkenLÅSNING - sjekk!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk høre at jeg hadde bekkenløsning av folk rundt meg fra 4 måned - er nå i 7 måned. Hadde problemer med å gå, reise meg opp av sofa/seng, ut av bilen osv. Gikk til kiropraktor som sa at det var en låsning, og at 9 av 10 som blir sykemeldt med bekkenløsning egentlig har en låsning. Ihvertfall ble jeg helt bra etter 2 behandlinger. Hver gang det begynner å "murre" igjen går jeg dit og blir fin igjen. Og det er jo mye bedre å være på jobb og aktiv enn å være hjemme sykemeldt!!!

Håper dette kan hjelpe noen der ute!!

Fortsetter under...

Fint for deg da.

Men kiropraktoren har ikke rett i at 9 av 10 da.

Man kan ha begge deler da.

Og om du får det igjen, er det tydelig at det er et underliggende problem som bør bejhandles slik at du unngår det permanent.

Har du sjekket at det ikke er noe annet da? Lange leddbånd, musklatur som har knyttet seg eller noe?

Mulig at du har et permanent problem i rygg/bekkenområdet da, som nå viser seg pga av ekstra vekt og mykere musklatur og andre gravideting.

Ville nok ha satset på å finne ut hv adene gjentagene låsingen egentlig kommer av.

Uansett er det flott at du har det fint nå, og fikk hjelp.

Lykke til videre:)

Jeg hadde bekkenlåsninger,og har en kiropraktor med spesialfelt hjerneaktivitet og som studerer i utlandet med jevne mellomrom. Tradisjonell kiropraktikk utelater maskina som styrer det hel; hjernen!!

Den er et fantastisk instrument som styrer alt i hele kroppen,så evt underliggende problemer blir styre, evt. forstørra der oppe!

Jeg hadde skjevhet i aktiviteten mellom høyre og venstre hjernehalvdel, noe som er svært vanlig . De kvinner som har det har plager av pms pg bekkenløsning. Noe å tenke på!?

Lykke til i alle fall......men nå oppdaga jeg at jeg skulle avrt på det første innlegget og ikke ditt;-) Håper det blir forstått!

• 3 uker senere...

Min kiropraktor sa til meg at nesten alle som kom til henne med bekkenløsningsproblemer hadde bekkenLÅSNING!! Og en låsning gir seg etter 1 behandling (noen ganger 2), men kan komme fort igjen når man er gravid og blir tyngre. Så om det er noen som ikke har funnet en behandling som hjelper så oppsøk kiropraktor slik at man får bekreftet om det er løsning eller en låsning! (-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...