Gå til innhold

Fortelle eksmannen at jeg er gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil, skal jeg fortelle min eksmann (2 år siden vi gikk fra hverandre og ingen barn) at jeg er gravid? Han kommer til å få vite det før eller senere uansett...men da viavia noen andre... Noen som vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger du si det da???!!vet ikke hvordan forhold dere har nå.men jeg tror bare jeg hadde svart ja hvis han hadde spurt selv.men hva førler du selv da??

Skrevet

Hmm.. jeg tenker med en gang at han sikkert heller vil høre det fra deg enn fra andre... Har dere et godt forhold da? Vet han at du er i et nytt forhold?

Skrevet

Vi har ikke kontakt i det hele tatt og han vet at jeg er i et nytt forhold. Mest fordi vi ikke har kontakt at jeg ikke helt vet...

Skrevet

jeg hadde ike sagt det hvis han ikke spurte.dere er jo ferdig med hverandre da...men du får tenke så hva du vil selv.bor han på samme plass som deg??

Skrevet

Ja, vi bor¨på samme plass. Og ett par av mine venninner er venninner med hans svigerinners venninner...Høres innviklet ut det, men kort vei...

Skrevet

Vel, da trenger du vel strengt tatt ikke å si det til ham, gjør du vel? Dere lever hvert deres liv nå... hadde dere hatt kontakt fortsatt ville jeg sagt det. Du bestemmer, selvsagt, skjønner det er litt vanskelig å vite hva som er lurest å gjøre - men jeg ser ikke noe poeng med å si det til ham nå.... Han vil sikkert finne det ut, og han får ta det på sin måte. Uansett er jo dere "ferdig" med hverandre, og du skylder ikke ham å si det... (med forbehold om at jeg ikke vet noe om dere forhold og sånn...)

Skrevet

see...men hvis dere ikke har prata sammen siden det blei slutt så er det vel ikke noe grunn til at du må si det?!hvis dere ikke er "venner" liksom.dere har jo ikke noe til felles,siden dere ikke har noen barn eller noe.har han ny dame da??

Skrevet

Takk for rådene! :-)

Nå har jeg bestemt meg for å ikke si det. Han får tidsnok vite det, plutselig så går jeg vel rett på ham med magen min ;-) For alt jeg vet så vet han det jo allerede. Og jeg skylder ham det ikke akkurat, vi skiltes ikke som venner og min nye samboer er noe av grunnen til skilsmissen så det er nok like greit å la være.... Ja, nå er jeg helt sikker. Tusen hjertelig takk!!

Skrevet

bare hyggelig:)

lykke til

Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe! :) Lykke til!

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til at du skal fortelle ham det, er ikke noe han har noe med i det hele tatt. Det berører ham ikke. Skjønner ikke at du vurderte det engang jeg da.. Men ser du har tatt beslutning om å ikke gjøre det. Godt tenkt =)

Skrevet

Vurderte det mest fordi en kompis spurte om jeg hadde tenkt å fortelle ham det. De dumper rett som det er inn i hverandre ute på byen så det var vel derfor han lurte.

Skrevet

Nei det har da ikke jeg gjort. De får høre det for andre. Jeg føler ikke jeg trenger å "skrifte" for han om du forstår hva jeg mener. Nå ble jo x'en min glad på mine vegne når han først fikk vite det da. Så det gikk fint. Men vi gikk fra hverandre for 4 år siden vi da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...