Gå til innhold

Helt utrolig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen min for fire dager siden (ca fire dager siden tror jeg) og da jeg klaget over mine dårlige søvnvaner, rastløse ben og lignende fikk jeg bare beskjed om tenke på de i gamle dager som hadde ti barn og måtte ut å melke.

Da han skulle ta mål på symfysemålet viste det seg at jeg ikke hadde vokst noe på en måned men jeg kunne bare ta det heeelt med ro. Klart jeg ikke klarte å ta det helt med ro. Jeg har alltid ligget over kurven og min førstefødte var 4250 gram.

Jeg går til kontroll med jordmor på sykehuset og jeg ringte og fikk meg en ekstra time. Da hun målte fikk hun at jeg ligger langt over normalen og jeg har vokst som bare det. Herlighet, er det så vanskelig for en lege å ta mål? Jeg har uroet meg mye unødig pga dette.

Så dette ble en riktig fin dag!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du fikk en ekstra kontroll hos jm da :) Sikkert deilig å vite at alt er som det skal være.

Skrevet

ville nok vurdert og bytte lege da gitt... Herregud det virker som enkelte leger bare blåser i oss og lar det gå sin gang!! Har litt problemer der jeg også er veldig glad nå for at jeg for bruke sykehuset, stoler mere på dem kan du si.

Skrevet

ja, jordmoren sa legen min hørtest ut som en av den gamle sorten med legen. Jeg skal gå en siste gang for å få sykemeldingen min men så skygger jeg unna det kontoret!

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Så fint å høre;) har tenkt på deg i hele dag.. Husker du hva jm het?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...