Gå til innhold

Prevensjon

Løvinna79

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til prevensjon for noen måneder? Har akkurat hatt en MA og føler meg ikke klar for å bli gravid på en liten stund... Men heller ikke særlig lysten på prevensjon som kan føre til at det tar lengre tid å bli gravid etterpå... Har blitt gravid veldig raskt tidligere, med førstemann ble jeg gravid på 2 forsøk etter å ha brukt p-piller i 6 år og etter at jeg tok ut spiralen 8. november ble jeg gravid rundt 11-12 november... Kondom er i følge min kjære helt uaktuelt så da lurer jeg på om det finnes noen andre gode forslag?

Fortsetter under...

Hei...

Snakke med jm fredag. Hadde ikke time, fordi ho hadde syke barn... Men ho sa at det eneste ho anbefalte var kondom. Dette fordi alt annet er hormoner.

Min historie er at jeg slutta på pilla i juni. Ble gravid i juli. Men det var exu, som ble oppdaga 30 august da var jeg 6+5. Ble gravid etter en mens, men dette endte i MA 3. januar, da var jeg 13+3. Så det har vært mye hormoner inn og ut av kroppen på kort tid. Så jeg har ikke lyst til å døtt inn mere hormoner. Har vært mye på kort tid, å det er en STOR påkjenning for kroppen.. Jm på sykehuset sa at det var en større påkjenning på kroppen å gå igjennom en aport enn ett fullgått svangerskap, fordi det er stor forandringer på kort tid...

Håper dette er noe til hjelp!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...