Gå til innhold

Nå må dere hjelpe meg litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri før tatt el tester, tenkte liksom ikke at jeg trengte det fordi jeg kjenner el så godt..

bestilte uansett noen fra billigtester på fredag og fikk de nå..

tok en, bare for å finne t sikkert hvordan dette fungerer.

var jo helt sikker på at det ikke skulle komme opp en dritt.

har ikm om 6 dager, og hadde 100% sikkert el for 8-10 dager siden..

kikket på testen etter 5 min, sånn som det sto på bruksanvisningen, men det er jo to streker der jo.

den ene er litt svakere en kontrollstreken, men den er der uansett veldig tydelig og rosa..

hva er dette for noe da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er gravid, og det slår ut på EL testen...

Har du ikke en grav-test du kan ta da????

Skrevet

tok en i dagtidlig, men der var det bare sånn skyggestrek, som kanskje kunne anes noe rosa når jeg overbeviste meg om det..

men er ikke det alt for tidlig? med tanke på den el testen...?

trodde de viste pos. først etter at grav. testene hadde gjort det jeg?

Skrevet

Jeg veit ikke, bare synes å huske at det er noen som har testa pos. på EL, og så har de tatt grav etterpå, og vært gravide!!!

Men jeg vet ikke...

Hvis det var antydninger til strek, kan det jo hende!!!

*håpehåpehåpe*

Dærsken, nå ble jeg skikkelig spent på dine vegne!!!!

Ta en grav i morgen tidlig da vel!!!

Skrevet

det er ikke bare antydning, den er skikkelig rosa!!

litt svakere enn kontrollstreken, men veldig godt synlig rosa.

ser det til og med når jeg viser den over drittdårlig webcam til lille_my. weee

kanskje jeg kan håpe litt da? glise

Skrevet

Jeg håper på dine vegne, så håper du litt for meg og, ok???

hehe!!!

Let me know how it goes!!!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Det kan jo hende? Du kan jo teste igjen med g-test om en dag eller to??!

Krysser alle fingrer og tær!!!!

Skrevet

Strekene på El tester må være like sterke for at den er positiv, si den man naturlig har lh-hormoner i kroppen.

Det kan være greit med EL tester, fikk positiv test en uke før jeg bruker denne gangen. Synes CB digital er best, siden det da ikke er noen tvil.

Håper det blir positiv graviditets test om en ukes til da, om EL hadde vært.

Lykke til!

Skrevet

skal håpe masse for deg lenekatt :D

og alle dere andre som prøver også.

må håpe for hverandre alle sammen jah ;) he he

Skrevet

de er ikke like sterke, men den teste streken er skikkelig rosa, bare ikke fullt så mørk som kontrollstreken..

Skrevet

Hei hei Lioevr 12pp

Tror jaggu du er gravid jeg...

Selv testet jeg positivt med EL-test 10dpo..

EL-test brukt som G-test får samme utslag som en G-test i begynnelsen. Så om en EL-test er svakt positiv, er den positiv....

Idag, 10 uker og 2 dager ut i graviditeten måtte jeg svi av en EL-test igjen. Det er så utrolig flott å se disse 2 strekene. Hvorfor jeg gjorde det var fordi jeg føler at jeg har mistet mine ømme pupper. Og tenkte vel for å berolige meg selv, så tok jeg en test idag tidlig... Har ikke G-tester, derfor en EL-test...

Jeg tisset, avkjølte prøven litt. Puttet en billigtest i urinen som den skal. Så like fort som væsken trakk opp i testen at begge strekene kom frem... Det var unnagjort på mindre enn 10 sekunder å få en positiv test... Tenkte for meg selv at siden det går så fort har jeg ihvertfall ikke mistet hcg-verdier.. hehe... Og prøven var like positiv etter de 5 minuttene det står at man skal vente før man leser av svaret...

Ønsker deg velkommen over til 1.tri og krysser fingrene for at spiren klorer seg skikkelig fast hos deg denne gangen..

Klem fra...

Skrevet

Hei!!

Jeg håper MASSE at du er gravid !!

Og ikke la dette ta fra deg håpet..MEN..jeg prøvde også EL tester fra billigtester..Og ALLE jeg tok viste svak positiv..Ble helt forvirra jeg..Så de lurte bare meg =(

Men krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Tok en el test til i dag jeg :)

og den var sterkere enn den jeg tok i går.

Fortsatt ikke like sterke streker, men sterkere.

Goood og fyldig rosa strek, som var litt svakere enn kontrollen :)

Tør ikke håpe helt på dette, at det skal bety at jeg er gravid..

Tok jo en g.test i går som bare var sånn skyggestrek på..

Uff, dette blei spennende gitt. he he

Skrevet

ÅÅÅh, jeg håper og jeg håper.

ingenting hadde vært bdre :) :) :)

tror kanskje spira får tid til å legge seg godt til rette også, for lutealfasen min blir på 14-15 dager!! weeeha

Skrevet

Kult, kult, kult!!!!!

Jeg tipper du er på TJUKKA!!!!! Hihi!!!!!

Jeg krysser alt unntatt bena for deg!!!!

Masse klemmer!

Skrevet

æsj ikke for å ødelegge, jeg testa pos med eltest sist pp men var ikke gravid..=( *krysser fingre og tær for at du er det*

Skrevet

ha ha ha, det er så rart.

at man virkelig ønsker så høyyyt alle dissa plagene ved graviditet, vektøkning og smerter. helt utrolig :)

gir meg selv lov til å håpe litt ja. he he he

Skrevet

herlig=) la den finne en goood plass og feste seg der=)

ja er helt utrolig alt vi ønsker oss bare for å bli gravide, eller retteresagt det er jo ikke bare bare...men at vi ønsker oss å være kvalme og alt et andre en graviditet medfører er rimelig snålt, tror ikke vi er heeeelt friske;o)

Skrevet

Hei Lioevr 12pp

Jeg testet to dager før ikm og fikk en slik skyggestrek som du snakker om. Det var på måte antydning til en strek, men samtidig så svak at jeg ikke turte håpe. Tok en cb digital en dag over ikm, og jammen lyste det gravid mot meg! Skal ikke si noe for sikkert, men det kan jo se ut til at du er gravid. Ønsker deg iallefall lykke til, og krysser fingrene for at spira sitter!!!

Skrevet

tusen takk vimssa :)

alt hjelper på, for jeg håper så inderlig.

det er helt sjukt hvor mye vi ønsker dette..

før var det bare et sterkt ønske, men nå har det blitt et skikkelelig savn.

Skrevet

ÅÅÅå.... Lioevr... Dette er spennende=oD

"Ser" veldig ut som om du er gravid altså=o)

Har du prøvd med en graviditetstest nå eller... ?? Hvilket merke?? Sååå spennende=o)

Håper det for din del, leste lenger ned her at sambo din skulle i militæret...Hørt noe mer?? men da får han seg sikkert finfin overraskelse mens han er der eller når han kommer hjem igjen...=o)

Krysser=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...