Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 jeg er tante til to jenter som er 10 år, dem skulle passe gutten min som er 7 mnd i fem min mens jeg var i dusjen.. ja så kjedde det som ikke skulle skje og det var at han datt ned i fra sofan, ble sint og redd for dem ville ikke si hva som hadde skjedd! han virker grei smiler og ler, bør jeg gjøre noe? huff dette er det værste jeg har vært med på
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 HVis han ikke ser ut til å ha vondt og ikke virker dårlig har det nok gått bra. Da trenger du ikke å gjøre noe annet enn å følge med på at han ikke blir dårlig. (svimmel og oppkast kan være et tegn på hjernerystelse og da skal de helst ikk esove lenge av gangen) Disse tantabarne burde derimot fått inndragning av dessert resten av året for å ikke ville si hva som hadde skjedd..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Hei.. Skjønner at du er bekymret,men det er nok ikke noe galt hvis han er som før.. Og når barnet slår seg og skriker med en gang så sies det at ikke noe er skjedd di værste stedene iallfall..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Lett å være etterpåklok. Det eneste jeg vet om når noe sånt skjer, er at du må passe på når han sover, at han reagerer. Ville tatt en tur til hs eller legen jeg, der er det lav terskel for sånne opplevelser. Trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 jeg burde ikke latt dem passe han i det hele tatt, men jeg passa barn fra den alderen selv! men nå har jeg lært...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Ikke så rart de ikke ville si hva som hadde skjedd da,de var sikker like redde og skremte som deg og merket nok at du var sint... Var nok ikke vondt ment,de hadde sikkert kroppen full av dårlig samvittighet. Tror ikke du skal legge skylda på dem,det kan skje den beste og det nytter ikke å bli sint på de stakkars jentene. Syntes minst like synd på dem som på sønnen din...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 jeg kjefta ikke på dem men ble irritert siden dem ikke ville si hva som hadde skjedd siden han gråt som bare det. . skjønte at dem var redde begge to.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 De var nok satt ut stakkars,og tro meg de har nok lært begge to. God bedring til sønnen din,vet hvor ekkelt følelsen er,men det går nok bra skal du se,barn tåler mye mer en man tror og det høres veldig ille ut med en gang:)
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Det er da naturlig å bli bekymra når så små faller og slår seg. Synes ikke det er i nærheten av å være hysterisk..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Nei, det er absolutt ikke hysterisk! Til HI: følg rådene du har fått. Har nok gått bra ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk for alle gode svar;) Det går nok bra;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #14 Skrevet 16. januar 2007 Gutten vår på 8 mnd falt ut av fanget til en gutt på 11 år da de satt i sofaen. 11 åringen hadde det verre enn babyen etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå