Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ludda!

Nei, jeg har ikke testet med quick respons... Har vel egentlig bare tenkt at CB digital var den beste, så det er den jeg har kjøpt hver gang. Hvor får man kjøpt quick respons? Har faktisk aldri hørt om det før...

Dette er faktisk første gang vi prøver å bli gravide. Ble gravide i sommer, rett etter vi giftet oss, men mistet lille Hannah i uke 19 fordi hun ikke hadde hjerne og skalle. Så vi er inne i en tøff tid...men det begynner å gå bedre... Mistet Hannah i november 2006, så det begynner å bli en stund siden... Så nå er vi ekstra gira da!! Vil så gjerne bli gravid igjen, og føde fram et friskt barn!!

Du da? Har du vært gravid før? Hvor lenge har du prøvd, og hvor i landet er du fra?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7812063
Del på andre sider

Hei sann!!!ja,jeg har vært gravid 4 ganger.Første mann ei lita tulle er ni år.andre mann,en liten gutt døde 4 mnd gammel i krybbedød i 1999 tredje mann ble en MA i uke 12 å 4 mann en liten gutt døde 27 oktober 2006 å nå prøver vi igjen.Så trist med lille Hannah,vondt å gå igjennom.Går det greit med dere?jeg har tunge dager,skulle ha termin til lørdag.Jeg er fra grimstad å du?tenkte å ned på apoteket nå å få tak i qick respons.vi snakkes senere.Skal si vi hadde mye til felles.ikke akkurat erfaringer en vil ha nei.koooos

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7812477
Del på andre sider

Da har jeg vært på apoteket men der hadde de ikke qick respons så da ble det clear blue.Får vente et par dager med å teste igjen.Får håpe vi kan flytte til 1 trimester snart.Hvor er du fra da?regner med jeg blir her en stund,brukte dere lang tid på å bli gravid sist?Vi brukte 15 pp.uff a meg.Jeg vet så godt hva du går igjennom.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7813034
Del på andre sider

Hei ludda!

Koselig å ha kontak med deg...

Jeg er fra Lillestrøm, men bor i Oslo. Har bare vært gravid en gang, og det var med Hannah... OG da jeg ble gravid sist gang, så prøvde vi egentlig ikke... Vi bare valgte å ikke bruke prevansjon, og så skulle vi bare se hva som skjedde. Både mannen min og jeg er veldig glad i barn, så ikke noe tidspunkt var dårlig tidspunkt...

Det er trist å lese at du også har mistet barn... Det er helt forferdelig å gå igjenom!! Jeg unner virkelig ingen å miste barna sine! Helt forferdelig er det! Har du vært inne på englesiden.com? Ble tipset om å gå inn dit, for der er det mange som har mistet barna sine... Det er godt å ha kontakt med andre som vet hva jeg går igjennom... Føler liksom at man har en connection med en gang, om du skjønner hva jeg mener...

Dette er første gang vi prøver å bli gravide etter at jeg fødte Hannah. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og i morgen er siste dag av ikm, så jeg håper og ber om at jeg ikke får mensen i morgen... Tror kanskje jeg kommer til å teste meg igjen enten i morgen kveld eller på torsdag morgen, hvis jeg ikke får mensen da. Kjøpte en Clear Blue Digital, og den inneholder tre tester. Siden jeg tok den ene i dag tidlig, og den var negativ, tror jeg at jeg kommer til å bruke de to jeg har igjen før jeg eventuelt kjøper Quick Respons.

Åhh... jeg håper så veldig at jeg er gravid nå! Har virkelig ingen symptomer på at mensen skal komme, og jeg føler meg gravid. Er så utrolig trøtt om dagen, og temperaturen min er høy. Og jeg vet at jeg ikke er syk, så da satser jeg på at temepraturen stiger fordi det er en liten spire i magen min... Men jeg blir så usikker når jeg tester negativt på CB!!! Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente...

Hva med deg? Kjenner du deg gravid, eller venter du på mensen? Når er det du har ikm??

Ønsker deg en god kveld videre!! Jeg skal legge meg nå... God natt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7818670
Del på andre sider

Hei sann du!!!!jeg hadde ikm på mandag,har 28 dagers syklus å pleier være stabil der..Siden lørdag har jeg hatt kraftige mens smerter å følt mensen har kommet hele tiden men det er bare masse hvit utflod.Tappen er myk å langt oppe å magen har vært løs i en uke.Som deg blir jeg usikker for jeg føler meg gravid,men testen var negativ så da tenker jeg at tante rød er på vei.Men hvor er hun da??????Etter Daniel ble født har jeg hatt stabil syklus.Hadde første mens i november.Gikk på tabeletter for å få stoppet melka å kroppen ble den samme gamle igjen.Daniel ble født i uke 28 å levde 2 dager.Han døde av lungeblødning som rammer 4 prosent av for tidlig fødte.Ønsker så gjerne å bli gravid igjen.Tørr ikke håpe for mye.Nattta.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7820406
Del på andre sider

Annonse

Vi er i en veldig lik situasjon i alle fall!! Det er jo litt gøy det også da...

Uansett; i dag er min siste dag av ikm. Det betyr at jeg selvfølgelig er veldig spennt! Sjekker dopapiret grundig hver gang jeg er på do, men forløpig ingen tegn på mensen. Tenkte at jeg skulle ta en test i morgen tidlig om jeg ikke får mensen i dag. Du da? Når skal du teste deg?? Du har jo i alle fall grunn til å teste deg for du er jo noen dager over ikm....! Skjønner ikke at du klarer å vente!

Husker sist gang jeg var gravid, så tok jeg en test noen dager etter ikm, to tre dager etter kanskje. OG da var den positiv med en gang. Så jeg har begynt å tenke at det kan hende jeg produserer lite hCG den første tiden, og at det er derfor testen jeg tok i går var negativ...

Uansett; JEG ER GRAVID INNTIL DET MOTSATTE ER BEVIST!

Hadde vært gøy om vi var gravide beggge to, så kunne vi fulgt hverandre hele veien til fødsel i september!!!

Ønsker deg lykke til med eventuell testing... Håper å høre fra deg snart igjen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7823484
Del på andre sider

Hei hei Happy clapper!!!!Jeg testet negativt i dag også men noe spøker her..Har såå mens smerter men bare masse utflod.Blir ikke klok.Hvis ikke mensen kommer denne uken å testen fremdeles er negativ så tar jeg en tur til legen neste uke.Har du testet i dag?klarer du vente til i morra..Å ja det hadde vært fint om begge kunne entre 1 trimester sammen.Men om den ene skulle bli gravid før den andre så må vi holde kontakten fordeom.Sist jeg var gravid,testet jeg positivt en uke etter ikm så det er ennå håp for meg.I går fikk jeg beskjed om at et vennepar venter baby i slutten av sommeren.Sånt stikker litt,spesiellt når de bare har glemt å ta p pillen en dag.Det er visst så lett for noen.Åsså må jeg vise forståelse for at de ikke vil se bilder engang av Daniel fordi det blir for tøfft.Tilbudte å sende noen i posten siden de bor et stykke unna å ikke hadde mulighet til å være her da han døde.Forsto som det var vanskelig for dem,så jeg ville bare være grei egentlig.Så nå har jeg ikke så lyst til å vise dem bilder allikevel,hadde daniel levd så kunne jeg sendt rundt flotte julekort i år.Bildene jeg har er gull verdt.Har du bilder av Hannah?Hvor gammel er du?jeg er 27 år.koooos.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7825180
Del på andre sider

Hei!

Blir alltid så glad når jeg ser at du har svart!

Kjipt å høre at du testet negativt, men hvis det er noen trøst, så gjorde jeg det også! Tok nettopp en test, for jeg klarte ikke vente... Men den var negativ! Men jeg skjønner ikke dette her for jeg føler meg så gravid. Får se om jeg får mensen i løpet av de neste timene eller dagene da... Hvis ikke så får jeg bare teste igjen...

Jeg har også et vennepar som glemte å ta pillen en dag, og ble gravide etter det. Jeg unner sem selvfølgelig det, men jeg synes det er litt urettferdig også... Skulle ønske det var oss det klaffet for.

Trist å høre at de ikke vil se bildene av Daniel! Fint navn forresten!! Det er så rart at venner ikke vil se noe av det som er medt dyrbart for deg... Jeg skjønner ikke hvorfor noen ville si nei til det... Men der er vi forskjellige...

Vi tok masse bilder av Hannah, og viser dem gladelig fram til venner og familie. Det er selvfølgelig hvis folk vil se de, men hittil har ingen sagt nei. Vi velger ut de som får se bilde av datteren vår, nettopp fordi hun er så dyrbar for oss. Hadde en episode der en som så på bildene lagde skikkelig stygge grimaser da han så Hannah, og det var ikke så koselig å se på for vår del. Jeg ble kjempesåret over at noen rynker på nesen nå de ser det mest dyrbare vi har, nemmelig bildene av datteren vår, Hannah! Vi synes hun er det vakreste barnet som er skapt, selv om hun manglet hjerne. Hun har våre trekk på resten av kroppen. MAnnen min sine tar og fingre, og min hake og mine øyne... Hun er så vakker! Savner henne masse... En av grunnene til at jeg har så lyst på barn nå, er fordi jeg vet at vi kan lage nydelige barn sammen... Og jeg har så lyst til å ha en liten kropp som vi kan kose med og gi masse kjærlighet... Regner med at det er morsinnstinktet vi jenter har i oss... Så jeg håper at mensen ikke dukker opp, og at jeg kan teste på nytt om noen dager, og at testen skal være positiv...! Det håper jeg for både din og min del!

Jeg er forresten 25 år, blir 26 i mars...

Stor klem og ønske om en fin ettermiddag og kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7826915
Del på andre sider

Så koselig å høre.lurte veldig på om du hadde testet.Vi får ta en ny test på fredag,er du med?Ble litt skuffet må jeg inrømme da den var negativ men det er jo ennå håp å det var en trøst at du også hadde negativ test selv om vi så gjerne ønsker at den skal være positiv..Vi får se om tante rød kommer.Du må gi beskjed hvist hun dukker opp da,det skal jeg også gjøre.Så flott at dere har bilder av Hannah,det er ubetalelig.Minner er jo alt vi har igjen.Vi viser også bilder av Daniel men det er ingen som feks spør om det.Føler jeg på en måte noen ganger prakker det på dem så nå viser jeg dem ikke så ofte.Nevner han når det er naturlig for meg.Jøran ble 4 mnd,så han har jeg stort bilde av i stuen.Rakk ikke ta sånne bilder av Daniel.Har hengt opp noen små bilder av han og oss på sykehuset.Minnealbumet er også ferdig å ble kjempe flott.Storesøster liker å se i den..Skjønner godt du reagerte når han rynket på pannen,folk reagerer så forskjellig mens vi syntes barna våre er vakrest i verden uansett.Det er det som blir så sårt.Har litt problemer med å logge inn på englesiden.Har fått mail av hun som styrer det å jeg har registrert meg men når jeg kommer til logg inn så kommer jeg ikke videre.Hvor lager man brukernavn å passord?Kjempe koselig å bli kjent med deg.Du må ha en fin dag å kveld videre du også.Håper ikke tante rød kommer.kooooos

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7827615
Del på andre sider

JA, jeg er med på å teste igjen på fredag om vi ikke har fått besøk av vår hovedfiende nummer 1 innen da!! du skjønner hva jeg mener... Hun har heldigvis ikke vist seg enda her i alle fall..

nå du går inn på englesiden, må du gå inn på englesiden.com/forum og der må du skrive inn passord og brukernavn... Tror det var sånn at jeg fikk en mail med brukernavn og passord. Ellers så må du opprette det under din profil der... Prøv det først, så om ikke det funker, skal jeg ta å sjekke ordentlig hvordan jeg gjorde det...

Nå må jeg stikke for mannen min og jeg skal til fotograf og ta bilder av oss... Fikk gavekort hos fotograf til jul, så vi gleder oss masse til å ta bilder... og den fotografen er så flink også!! FAME fotografene er det. Har du hørt om dem? De tar utrolig kule bilder, og siden vi er så pr-kåte og digger oss selv så fælt, så får vi gå å se om det bilr noen fine bilder av oss... Gleder meg... Det er godt å gjøre noe som tar fokuset litt bort fra tante rød-bekymringene min...

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7828028
Del på andre sider

Så gøy da,den flotteste gaven jeg har hørt om.Håper bildene blir fine.Godt å få tankene på noe annet.Jeg har kjørt snuppa på speideren.Nå skal jeg synge karaoke for full hals.Mannen min kommer hjem fra jobb senere så nå har jeg bitte granne friii!!!!!!!!!!!!Deilig altså.Skal prøve å gå inn på englesiden senere.Å gi et hyyyyl hvis du tester i morra.Jeg vil klare å vente til fredag,prøve iallefall.Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7828861
Del på andre sider

Nå har vi kommet tilbake fra fotograferingen, og det var kanllgøy!! Får komme tilbake om en uke og se på alle bildene, så får vi velge ut et vi får innrammet, og det beste av alt er at det er gratis!! Det var uansett veldig gøy, og jeg er spent på å få se bildene...

Så deilig at du har hatt en fro-kveld da! Håper du har fått kost deg masse! Jeg er helt utslitt jeg, og klar for sengen... Er så utrolig trøtt, og har vært det i alle fall den siste uken.... En av grunnene til at jeg mener jeg er gravid!

Jeg fortalte om deg til mannen min, og han lurte på om du kjenner noen som bor i Grimstad som heter Ingvild og Ole Myklebost? Det er et vennepar av oss fra da vi bodde i Sverige for noen år siden... Vet du hvem de er?

Har enda ikke sett noe til tante rød! Men jeg har fått litt utflod da... vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn, men jeg har i alle fall kommet meg forbi ikm uten å få besøk av tanta da, så det er deilig bare det!!! Gleder meg til å teste på fredag... Det blir spennende for oss begge to tror jeg... Skal ikke teste før det i alle fall...

God natt og sov godt! Skrives sikkert imorgen også... gleder meg...

PS: hva jobber du forresten med? Jeg er utdannet førskoklelærer, og jobber som det på en småbarnsavdelig like ved her jeg bor... Trives med å jobbe med barn...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7832524
Del på andre sider

Annonse

Hei Happy clapper..Et artig nick du har.He he he det blir jo gøy å se bildene til uka da,De blir sikkert bra.Vi giftet oss 30 des 06 for å avslutte året på en fin måte,så vi sitter med brude bilder som vi skal sende rundt.Vi hadde vielse nå å feiring blir senere.Må bare få satt meg ned å pille ut et men alle er jo så fine.Jeg kjenner ingen ved det navnet men kanskje mannen min gjør det.Jeg er ikke fra Grimstad men flyttet hit for 3 år siden så utenom at jeg kjørte taxi en sommer har jeg ikke blitt kjent med så mange ennå.Jeg er utdannet omsorgsarbeider men pga at jeg nå har mistet 3 ganger er jeg permitert å går på rehabilitering.Energien er på bærtur.Men det fikser seg vel etterhvert.Å du?går det greit på jobben.Hyggelig å jobbe med barn,håper virkelig du er gravid å om ikke blir det snart.Ei veninne av meg gikk til termin å fødte et dødt barn,hun fikk en gutt ganske rett etterpå å jobber som fysioterapeut deriblant med barn å hun trives kjempe bra.Det er rart det der.Det velter inn fammilier med 1,2,3 å 4 barn overalt åsså bare kjefter de på dem.En skal sette grenser men på en trygg måte.Så tenker jeg:vet de virkelig hva de har.Mange tar det som en selfølge å få barn,men når du mister så vet du virkelig å sette pris på dem.Syntes noen syter noe forferdelig,men jeg klarer ikke syntes synd på dem.Har du sett noe til tanta??Vi tester i morra igjen.Jeg har hatt noe lys rosa så vidt det er på papiret.Fikk det i går kveld så jeg tenkte at da var tanta her men nei nei ingen tante.Så jeg må bare håpe at det er sånn blødning en skal ha i begynnelsen..Har hatt det med de andre også.Vet du om tappen skal åpne seg ved spotting?Min har ikke åpnet seg i det hele tatt å ligger bakover.Syntes det var rart at det kom blod når den er lukket.Hva tror du snuppa,jeg blir ikke klok.Håper du har det bra å får en fin dag.kos.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7838241
Del på andre sider

Hei!!

Har akkurat kommet hjem fra jobb, og det første jeg gjør er å sjekke om du har svart vettu... begynner å bli litt avhenging av denne mailskrivingen kjenner jeg...

Jeg har ikke sett noe til tanta enda... Hadde litt på følelsen at hun skulle komme i går, men hun gjorde ikke det! Så det er jeg glad for!! Tror fortsatt jeg er gravid, og nå mer enn noen gang! Jeg må på do å tisse nesten hele tiden føler jeg... minner meg litt om da jeg var gravid med Hannah! Da var jeg også på do mye i begynnelsen. Har du det sånn også eller? Uansett så tenker jeg at det er nok et symptom på at jeg er gravid ta, i tillegg til at mensen uteblir og at jeg er trøtt hele tiden... Har ikke målt tempen på en stund nå, men den steg i alle fall mye før ikm, og det har jeg lest at skal være er positivt tegn...

Er litt redd for den prøven i morgen... Har egentlig lyst til å utsette den til lørdag eller søndag. Vet ikke helt hvorfor, men er så redd for at det har gått for få dager siden ikm, og at jeg bruker opp den siste testpinnen min... Ikke det at det er så veldig farlig, for vi har jo penger til å kjøpe ny, men kanskje jeg heller er redd for å bli skuffet. Da har jeg jo fått tre negative tester... Så jeg vet ikke helt, men vi har jo egentlig en avtale da... Synes det er litt kjipt å bryte den også... Får vurdere det igjen etter at jeg har sett hva du har svart angående dette...

Så dere giftet dere i fjor dere også? Vi var ca en halvt år tidligere ute enn dere da... hihi...men kult uansett! Skjønner hvordan du har det med å velge ut bilder til takkekort og sånt. Vi hadde skikkelige problemer med å plukke ut ett bilde, for vi synes de fleste bildene var helt fantastiske!! Man er så fin den dagen man gifter seg!! Tror faktisk at det er en av de få gangene i livet mitt jeg faktisk selv synes jeg er skikkelig pen...

når det gjelder tappen og sånt, så har jeg ikke peiling!! Jeg tør ikke å kjenne etter tappen og sånt heller, for jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter... Jeg synes også det høres rart ut om det skulle ha kommet blod fra tappen din om den fortsatt er lukket... Kanskje det er blod fra et annet sted som ville ut... Det var vel uansett ikke mye, eller?

Krysser fingrene for både deg og meg denne gangen!!! Hadde vært toppen av lykken for meg om vi var gravide begge to nå!

Ha en fin dag så lenge...

KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7841151
Del på andre sider

Begynner å bli data gal jeg også..ser etter svar fra deg spesiellt..Utrolig gøy å støte på deg oppi dette.Vi tester på søndag,like greit det.Du bryter ingen avtaler!!Bare greit å være sikker når vi skal teste.Jeg tror du er gravid jeg,å jeg tror kanskje jeg er det.Håper ennå.Jeg blør ikke mye,bare sånn som er så vidt på papiret når jeg tørker,lyserosa.Har aldri opplevd maken til usikkerhet.Dette er pinebenk altså.Hvist testen er negativ på søndag tar jeg en tur til legen for å sjekke.Tror du syklusen har forskjøvet seg sånn plutselig?Ellers flyr jeg nå på do ofte å har bare lyst på grovbrød med bacon å appelsinjus.Tappen er fremdeles lukt.Finner ingen info om det på internett heller.ÅÅÅÅ så godt å få luftet ventilene,Ha en fin kveld snuppa..xxxxxxxxxx for at dette går bra.kos.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7849541
Del på andre sider

God morgen ludda!! Datanerder, det har vi tydligvis blitt begge to... ;-)

Uansett; ikke sett noe til mensen enda, og blør ingenting... tisser som en helt, og er trøtt som bare det... Vi er gravide vi to, vettu... Nesten overbevist jeg...

Så fint at vi kan vente med å teste til søndag. Det blir bra!! Da er det enda sikrere at testen vil vise riktig svar.... Håper selvfølgelig det er positivt da.... Uansett; vi klarer å vente til søndag uten større problemer... er bare to dager til, så vet vi hva testene viser... Er så spennt!!!!

Jeg må stikke på jobb nå, men du får ha en fin dag hjemme!! Kos deg masse, og så skrives vi sikkert senere!!

KLem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7851068
Del på andre sider

Hei snuppa.Jeg fikk tante rød i dag..så da får jeg håpe den sitter neste gang.Ble litt skuffa men det går bra,Hvordan går det med deg?Håper du er gravid.Du må gi beskjed så fort du har testet.Om du er gravid så blir jeg veldig glad å jeg vil fortsette kontakten fordeom.Krysser fingre å tær for deg.Ha en fin dag.koooos.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7865010
Del på andre sider

Hei ludda!!

Nei, nei, nei... Må si jeg ble skikkelig trist da jeg leste at du har fått mensen!!! Det var jo ikke sånn det skulle gå... Jeg tror jeg tester i morgen likevel, om jeg ikke får mensen før det... Men det var skikkelig trist å lese altså!! Krysser det jeg har å krysse, og håper at det blir deres tur neste gang...

Jeg går å venter jeg da.... Det er ikke så veldig kult! Har tenkt at jeg kanskje har lenger syklus enn 28 dager, men vet ikke... Har alltid hatt 28 dager, men kanskje det endret seg etter fødselen... vet ikke jeg. Har du peiling?

Føler meg fortsatt gravid da, og tror jeg er det til det motsatte er bevist!! Har tenkt til å teste i morgen, og jeg teller nesten timene...

Skal vi holde kontakt på msn, eller vil du fortsatt at vi gjør det her inne? Samme for meg, for jeg er på dataen i alle fall en gang om dagen, og da er jeg innom begge deler!

Ha en fin dag, i alle fall så fin som du får hatt det nå som du er litt skuffet! Men tenk på alt du har, og vær takknemmelig over det! Kos deg masse med mannen din i tiden framover, og ta godt vare på hverande! VI snakkes!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7867895
Del på andre sider

Hei ludda!

Fikk mensen i dag!! Eller i går kveld begynte det vel...så nå er vi i samme båt!! Nesten bedre å få mensen og så heller kunne prøve igjen, enn å gå mange dager uten mensen og negative tester... Nå kan vi i alle fall prøve igjen... Tror jeg har lenger syklus enn 28 dager. Sist jeg fikk mensen, fikk jeg den 20.desember, og nå har fikk jeg mensen i går, på akkurat samme dato!!

Men da prøver vi igjen begge to! Blir spennende! Hadde vært gøy å holde kontakten videre da! Håper det klaffer for oss begge neste gang!!

Ha en fin kveld!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7881824
Del på andre sider

Å kjære deg..så trist,var helt sikker på at det hadde klaffet for deg,,nei nei å atter nei.Vi prøver til det går,en dag vil det gå uansett.Kan være syklusen har forandret seg litt etter fødsel.Jeg tar iallefall utgangspunkt i 30 dagers syklus fra nå av.Uff altså dette var dumt.Jeg vil prøve å slappe av å ikke stresse med dette.Så fort mensen er over skal jeg trene kick boksing å drive med andre ting.Sier inni meg at det skjer når det skjer.Ha en fin kveld vennen!!!!!!kos fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7883065
Del på andre sider

Hei hei!!

Vet du hva??? På en måte ble jeg ikke skuffet over at mensen kom! Misforstå meg rett, for det er ingenting jeg heller vil enn å få barn, men jeg ble så sliten av all denne sjekkingen og funderingen fram og tilbake... Mannen min og jeg har nå bestemt oss får å ha sex annenhver dag helt til neste eventuelle mens. Og jeg skal prøve å ikke tenke så mye på graviditet hele tiden. Kanskje jeg stresser for mye...

Håper uansett at vi blir gravide snart begge to!!! Hadde vært så gøy om vi ble det samtidig!! Men vi får se... Uansett er det kult å ha kontakt med deg! Kos deg masse og gjør mye gøy!! Det har jeg tenkt til i alle fall! En gang klaffer det for oss også! Kanskje når vi minst venter det???

Ha en FLOTT dag!!!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811757-happy-clapper/#findComment-7892901
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...