MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Har hatt møte på jobb:O Derfor litt sen her;) *tihi* Har vært på UL nå.... den var så fiiiiiiin.... Lillegullet mitt lå rolig i mager(tiltross for sukkerinntak) *hihi* Sutta på tommel, hikket litt, og sparket bittelitt.... 18-19cm sa hun.... 4,4cm mellom øra... Ååå.... hun sa hvor tung, men husker det ikke....290g, kan det stemme?? Å kjønn var meget tydlig... hadde nesten sett det UTEn å bli vist det... for der var en stoooooooor TISSEMANN!!! Ingen Zara her nei... Nå må vi tenke guttenavn... hihi Skal legge ut bilde nå... ta med telefonen og maile meg selv, så fikser det seg=) Weee...gjett om sambo er fornøyd da:P Han sitter og leter etter BMW-body på nett...noen som vet? Bare og si ifra... *hihi*
Turid Laila Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hihi grattis med gutten! Moro!!! Fikkd u endret termin?
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 hihi. gratulerer så mye da, med en velskapt og rolig liten prins!
Nina-med passasjer Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 hey..så koselig!! tok ultralud jeg og i stad,men det var jo bare for og se om alt var bra.og det var det.så morro.var vanskelig og se syntes jeg da men.var skikkelig morro
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2007 Så gøy=) ja, terminen er forandret... 21 juni!!! deilige babyen min=) alt fint her og=)
laffe*høygravid* Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Da har vi foreløpig samme termin!!!!!!!!!!!!! Skal på UL om en uke, så kanskje min endrer seg da... Å, gleder meg! Nesten på gråten når jeg leser om deres opplevelser - hvordan skal det gå når jeg ligger der og ser min egen lille spire???? Grattis med gutten!!
rampen_ Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Ååååh.. så morro.. Gratulerer så mye med gutten.. BMW-body og greier? Dæh, det var ikke værst.. hehe, blir tøff da
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2007 Ja, hvor får man tak i noe slikt? BWM-body asså
laffe*høygravid* Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Må vel finnes steder hvor man bestemme hva slags trykk man vil ha på bodyen? Kanskje hvis man søker på nett....?
mmm pannekaker er godt :) Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Jeg var også på ultralyd i dag og fikk se en frisk liten GUTT! Han gjespet og var så søt :-) Jeg har også termin 21 juni! Hvor skal du føde hen?
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Wohoo! Gratulerer med ein liten gut!! Litt dumt at de ikkje fekk bruke det fine namnet då... Men herleg med ein junigut!! Hos oss var det full aktivitet, chiquitin hoppa og spratt rundt, strekte på seg og sparka og slo. Jordmora fekk nesten ikkje tatt bilde, for chiquitin nekta å halde seg i ro. Men det var herleg å sjå, og kjente jo at h*n snurra rundt der inne og såg rørslene samtidig - heilt fantastisk!!
oktoberjentene;) Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Så koselig med en liten BMW gutt da =o) gratulerer.. så gøy å se det lille nurket atte..... leste forresten før i dag at du bor på toten.. det gjør jeg også.. kan jeg spørre hvor??
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2007 Jeg bor på eina... Du da? Søkt MASSE på nett, men ingen bmw-body=(
oktoberjentene;) Skrevet 16. januar 2007 #15 Skrevet 16. januar 2007 hum.. må da får tak i den boddyen ett sted... merkelig... kanskje hos en bmw forhandler..... jeg bor litt på andre siden jeg da.... Kapp.. er egentlig fra gjøvik.. akkurat flyttet ut hit nå..
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. januar 2007 Aha... så gøy da... Må bli med på treff i morgen da.. Klokken 18.00 på Egon på gjøvik.. vi er 15 jenter som skal.. Kun møtt to av de før.. hehe... men nå er det natta på meg.. Men vurder det da... jeg har bestilt bord til 16 stk så=) Natta
oktoberjentene;) Skrevet 17. januar 2007 #17 Skrevet 17. januar 2007 God morgen oppe tidlig i dag jeg.. besøk av lillesøster som skal på skolen Egon... hum.... vet ikke helt om jeg tør.. hehe.. jeg er litt sjenert.. tenkte å bli med på neste treff når magen er litt større kanskje men hadde vært kjempe koselig å treffe dere da sikkert flere fra 2.tri der også.. så bra at så mange skal dit da
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2007 hei! jeg skal ikke tvinge deg, men er mange som skal ja:) Jeg var med første gang i uke 8 jeg hehe null mage=) Viss du vil komme, så kan jo vi møtes litt først da eller noe? jeg kommer til å dukke opp halv seks, litt før asså=9 Klemm
oktoberjentene;) Skrevet 17. januar 2007 #19 Skrevet 17. januar 2007 Jeg la meg ned for å sove litt.. å jammen så drømte jeg om egon turen deres.. heh.. kanskje det var et tegn.. skal tenke på det litt.. men tror kanskje jeg blir med jeg.. kjenner ingen som er gravide, så litt koselig å bli kjent med dere da
oktoberjentene;) Skrevet 17. januar 2007 #20 Skrevet 17. januar 2007 Ok da er det bestemt.. Jeg blir med.. kommer halv 6 jeg.. hvis jeg kan møte deg da? gruer meg litt skjønner du.. heh =o)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. januar 2007 Hei=9 Så bra:D:D Nå ble jeg KJEMPEGLAD=) jeg er der halv seks jeg... lyst hår og høy... har på en bersj jakke.. kan stå utenfor...... Weeee.... *glad*
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 17. januar 2007 #22 Skrevet 17. januar 2007 hei så koselig med gutt i magen, og at alt er bra:) kunne ikke være med på treffet idag heller, håper d gikk bra? jeg har hjemme eksamen denne uka, så litt mye å henge fingre og hodet med på. ha en fortsatt fin reise med nurket i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå