Gå til innhold

Hvordan vet man om man er deprimert?

Anbefalte innlegg

Leste ett annet innlegg her, og kjente meg så godt igjen...

FÅr ikke sove, bare gråter. Fryser hele tiden, konstant sliten i kroppen. Vondt i ryggen fordi jeg anspenner meg hele tiden pga at jeg fryser. Tenker mye negative tanker..Gråter mye inni meg. Orker ikke å ha sex med mannen min, for da må jeg kle av meg.jeg synes kroppen min er knokklete og stygg. Jeg ser ut som ett takras og sånn føler jeg meg også. Men jeg er verdensmester til å skjule det ovenfor andre.. Har kontrollen enda. Smiler og ler og forteller hvor bra vi har det som familie og hvor flinke og snille barna er etc.. Mannen min vet ikke hvordan jeg har det inni meg.Orker ikke å begynne å forklare han ting som jeg egentlig ikke kan forklare for meg selv. Men fasaden sprekker vel til slutt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller begynne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7811678-hvordan-vet-man-om-man-er-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres virkelig ut som depresjon. Du bør med en gang gå til legen din og få henvisning til psykiatrisk poliklinikk eller noen andre som kan gi deg en skikkelig utredning.

Jo lengre du går og holder dette for deg selv, jo verre blir sammenbruddet når det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...