Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 ... og resultatet var negativt. Skjønner ikke dette. Siste dag av ikm i morgen, men har ingen vandlige symptomer på mens. Egentlig så føler jeg meg gravid, men skjønner ikke hvorfor testen var negativ. Tepen min har også steget en stund... Sisten et par dager før ikm, og det er et godt tegn, ikke sant?? Kan jeg fortsatt være gravid, selv om testen jeg tok i dag var negativ?
Lille Trille* Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Det kan godt være at du er gravid! Det er flere som tester negativt mange dager etter IKM, selv om de er gravide. Test igjen om en dag eller to! (Hvis da ikke den teite tanta kommer....) Lykke til!
ludda Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er i samme situasjon.Det er andre også ser jeg som lurer på det samme.Jeg testet i går på ikm å i dag men begge er negative.Føler mensen har kommet hele tiden men det er bare masse utflod.Har du mye utflod?
2 tette - med flette Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Det er bare å teste igjen imorgen tidlig eller i over i morgen Det kan jo godt tenkes at man er gravid for det ! Første gangen jeg var gravid måtte jeg vente en uke etter IKM før jeg fikk positiv test !
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Tror egentlig ikke det er sen el, for da er den veldig sen for min del. HAdde el rundt den 4.januar, så da er den 13 dager forsinket i tilfelle... Skjønner ingenting jeg... får vel bare vente. Men det er så vanskelig!!!!!! Vil vite det nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå