Gå til innhold

November: Hvor mye mme gir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om jeg gir pjokken litt for mye i løpet av et døgn. Han får 7-8 måltid pr.døgn, ca 100-150 pr.måltid. Synes det virker så mye, men han virker fornøyd da.Hva gir dere andre flaskemødre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir rundt 150, men hun spiser ikke opp alt. D kan være igjen alt mellom 60 og 80. Og jeg gir vel rundt 7måltider selv

Skrevet

litt mindre her men jeg gir litt pupp før hvert måltid..har lite melk men aner ikke hvor mye hun får i seg..

Skrevet

Sanne får det som er anbefalt for en 3 mnd baby på pakningen og hun er fornøyd med det. Hun spiser 4 måltider i døgnet på 200ml hver. Noen ganger spiser hun ikke opp alt så jeg har alltid 100ml stående i bakhånd pr døgn som veier opp for de evt slumpene som står igjen etter de fire faste flaskene.

Høres ut som om den lille pjokken din får nok mat i allefall. Hør på helsestasjonen hva de sier. Hvis han spiser opp alt og er fornøyd så trenger han sikkert en såpass mengde.

Skrevet

jeg gir ca seks måltider om dagen - og da er det mellom går det alt fra 90 ml til 150, stortsett ligger det på 110 - 120.....

Skrevet

Marius født 13. nov får også rundt 120 ml hver gang, 6-7 ganger i døgnet tipper jeg. En sjelden gang er det for lite og jeg må lage mer, men stort sett blir det en liten rest igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...