Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Kan man få sopp fra mannens sperm når han går på antibiotika?Klør så jeg blir gal rundt åpningen om dere skjønner.Gjør vondt nå for jeg har klødd så mye.Har akkurat stappa en canestenpille oppi for å se om det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hvis ikke canesten hjelper/ det blir bedre bør nok en lege se på det! Kan jo være at du reagerer på noe(såpe, vaskemiddel e.l.) el noe annet. Jeg trodde jeg hadde sopp for det klødde og svei, men d viste seg å være herpes (som har ligget brakk i mange år....)
hanto Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 vet ikke om enn kan få det av mannenens sperm jeg altså. dette vil nok høres veldig rart ut men,,, da jeg var gravid , begynte jeg å klø veldig hvis jeg spiste mye sukker , sjokolade o.l det er faktisk sant høres sikkert veldig rart ut men. jeg har gått mye til homopat og det var hun som fortalte med det. men bør nok gå til legen en tur hvis det vedvarer.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 H:I. her.Det begynte etter sex med mannen på fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå