Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Lurer på hvor mange som får lagt seg ned en lur på dagen. Må si det er veldig sjelden jeg gjør det. Som nå. Babyen sover, prøvde å legge meg men ligger bare å stresser og tenker så droppet hele luren og prøver å nyte aleinetiden i stede.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Nope.. junior sover hele natta, så jeg får min søvn da..
mamma til en prinsesse Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Nei jeg gjør ikke det. Gullet sover godt om natten med baer en eller to amminger på 5 - 10 minutt. Så sover vi igjen begge to. Vil ikke sove på dagen selv for er redd jeg ikke får sove om kvelden
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 nei jeg får ikke til det da blir jeg sliten resten av dagen.
Angel86 Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jepp, jeg pleier å sove en liten lur med han på morgenen, må det ellers blir jeg ødelagt! Gutten min våkner 4-5 ganger om natta og skal ha pupp, så sover nesten ikke om natta
Stratos med 3 barn Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Nei, blir som regel bare svimmel i huet av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå