Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Dysjer hver dag,og er veldig renslig.Prob er at jeg svetter veldig fort og mye.Har fått misfarging på bher pga svette.Hva kan jeg gjøre? Takk for gode råd!
vanillaface Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 På apoteket har det en rollon som heter aluminiumsklorid, denne bruker du om natten ca en gang i uken og den lammer svettekjertlene dine. Den har gitt meg et nytt liv! Har ikke fått mere svette på hender eller føtter som kan være en bivirkning. En rollon varer kjempelenge og koster ca 60 kr. Husk å få rollon, for den finnes også som noe som må pensles på huden. Det gjør kanskje litt vondt under armene når du har den på og litt svie dagen etter men det er verdt det. Du trenger ikke bruke vanlig deo! Om det er noe mere du lurer på så er det bare til å sende meg en melding
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har også begynt å bruke alluminiumsklorid i roll-on-form. Jeg bruker det ca. 1 gang i mnd., første uka bruker jeg ikke deo, de neste bruker jeg vanlig deo. Jeg hadde det sånn før at jeg ikke rakk å tørke meg etter dusjen og ta på deo før jeg var klissvåt under armene. Veldig kult! Og klesvalget mitt ble fullstendig bestemt av svettegreia mi. Nå er det JEG som bestemmer! Herlig!!! Grunnen til at jeg bruker det bare ca. en gang i mnd., er at det kjennes litt tøft ut for huden. Det klør noe grassalt den natta man har det på og kjennes litt rødt og sviete dagen etter, men det er peanuts i forhold til den @£$€{[]€$ svettinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå