ludda Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hvilken graviditets test er mest sensitiv?da mener jeg hvilken slår tidligst ut på minst mengde hcg.Jeg hadde ikm i går å testet med clear blue i dag men den var negativ.Har 28 dagers syklus.Det jeg stusser litt på er at jeg har hatt mens smerter siden lørdag å bare masse hvit utflod.Tappen er bakovervendt å myk.Har hatt løs mage i en uke å puppene stikker av og til.Det er i så fall en heftig pms.Normalt får jeg forvarsel på mens med hodeverk å svetting dagen før.Kan syklusen min ha forandret seg,for siden testen er negativ nå så er jrg jo ikke gravid.Skal jeg gå ut i fra 32 dagers syklus heller å teste igjen til uka?Ser det er andre som også er over ikm å tester negativt.Å jeg har ikke spottet noe.Gjør alle det?Føler mensen har kommet hele tiden men det er bare utflod.Hva tror dere?
To tupper Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Forstår problemet ditt, men jeg har desverre ikke noe annet råd enn å vente 2 dager for så å teste på nytt. Jeg trodde det var CB som var den mest sensitive, men jeg er ikke sikker. Jeg kan kanskje trøste deg med at dajeg var gravid med tulla vår så hadde jeg skikkelige menssmerter men ingen blod. Ellers var alt annet som det skulle, bare blodet som manglet for en menstrasjon. Jeg tok test hjemme som var negativ, men da jeg ble innlagt pga magesmertene fant de ut at jeg var gravid likevel. Lykke til! Tror du er gravid jeg!!!!
ludda Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Ja jeg får kjøpe noen nye tester å teste igjen.Hvor lenge etter ikm fikk du positivt svar da?takk for svar.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 quick respons er mer sensitiv enn CB, uansett så kan du være gravid...jeg testa neg med både qr og cb inntil uke 7 og uke 8 hadde jeg pos hos legen, kommer litt annpå hvor kjapt kroppen din produserer hcg. Lykke til=)
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg tok CB test i dag, en dag før siste ikm, og den var også negativ. Selv om jeg føler meg gravid, og tempen stiger og har steget siten noen dager før ikm. Skjønner ingenting jeg... Tror virkelig at jeg er gravid, men siden testen var negativ, er jeg vel ikke det. Eller kan det være en sjangse for at testen viste feil? Har enda ikke fått noen av symptomene på mens, men flere symptomer på graviditet... Men jeg trodde også at Clear Blue skulle være den mest sensitive...
To tupper Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Jeg tok ikke test hjemme etter at jeg fikk positiv på sykehuset, mne da var jeg 4 dager over. De hartester som er mye mer sensitive der. Hadde nok ikke testet positiv før etter en uke med hjemmetester. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå