Gå til innhold

Er jeg alene her eller??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Neida, det er flere som venter her!

Har termin 21. januar og kom akkurat hjem fra kontroll nå. Hodet har ikke festet seg skikkelig ennå, så det kan nok hende jeg blir her på bim en god stund til... Også var det blod og protein i urinen, så det var ikke så veldig bra. Urinprøven er sendt inn til bakteriedyrking så håper jeg kan få svar på fredag om det er noen ulumskheter i kroppen min.

Hvordan var det på sist kontroll for dere?

Jeg er her enda, har termin om akkurat en uke! Sist kontroll var grei, hodet var nesten festet og legen mente babyen kommer i slutten av neste uke! Så jeg håper han har rett, hvis han da ikke kommer før... Jeg hadde protein i urinen på forrige kontroll, men ingenting nå...

Jeg er også her.. Har 7 dager igjen, og har vært på modningsakupunktur 2 ganger, neste gang er på torsdag.... Hode hadde festet seg sist kontroll, nesten ihvertfall.. Knapt festet som jordmor sa... Og jeg venter og venter, og har et bekken som nesten tar livet av meg....

Annonse

Er her jeg også... Har termin om 12 dager...

Var på kontroll i dag jeg, fikk beskje om at hodet var festet. Jeg er andregangs så da kan det jo ikke være så lenge til vell??? Fikk også beskjed om at det var blodspor i urinen men det skulle visst bare være et tegn på at noe skjedde snart sa legen. Hadde også 3+ i proteiner i urinprøven så den ble satt på dyrking, å jeg skulle få beskjed hvis noe var galt. Men det regner jeg med det ikke er siden jeg har plagdes med proteiner i urinene gjennom hele svangerskapet, uten at jeg har vært dårlig... Ny kontroll om en uke, håper jeg slipper ¨å komme da...

har plutselig funnet ut at jeg ikke vil føde likevel, så de seks til ti dagene jeg har igjen skal bli en fryd. var hos jordmor i dag. alle prøvene var bra, hodet var ikke festet. siden jeg er tredjegangs mente ho at hodet med stor sannsynlighet festa seg under fødselen. skal legges inn på mandag pga raske fødsler og lang vei til sykehuset. regner med at de setter i gang fødselen. har mest lyst på keisersnitt for sist fødsel var traumatisk. fikk han nesten ikke ut...:(er så glad når dette er over!!!Dere andre virker så tøffe og modige, mens jeg sitter her fullstendig uten ryggrad.... :)

Er her jeg å... 6 dg igjen til term. Er livredd for å motte gå over!!! Fikk 8 dager før sist gang, så sitter her litt skuffa nå, for at han ikke vil komme ut å hilse på oss.... meeen, kan vel ikke klage så mye enda.

Føler virkelig med de som har passert den gyldne dato...........:-)

Sist kontroll for meg var helt utmerket! Alt var så bra som det kan bli, og BT var bedre nå enn ved første kontroll....???? Hodet festet:-))

Bare å vente nå. Lykke til til dere alle!!!!

og jeg er her. Har ikke termin før om 9 dager, så her kan jeg også bli en stund. Hadde lillebror fulgt i sin søsters fotspor hadde han vært født på mandag, men han hadde heldigvis vett til å vente. Vi hadde stooor bursdagsfeiring i går:) I dag skal jeg bare slappe av og kose meg! Har heldigvis ingen vondter, så da er det alt flottings:)

hei :)

jeg er her jeg også... akkurat en uke til termin i morgen. var på kontroll på sykehuset i dag faktisk, men alt var helt flott og hodet var delvis festet. vil gjerne at lillejenta skal komme nå!! men som førstegangsfødende er vel det litt vel mye og håpe på... men uansett... jeg venter i spenning. og til deg som er 3.gangsfødende og "uten ryggrad" som du sier... - grunnen til tøffheten er vel pga at vi er uviten om hvor jævli det kan være - vi som er førstegangsfødende.

Men.. lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...